vælg ok ved blå skærm under installation

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
dangman

vælg ok ved blå skærm under installation

Indlæg af dangman »

Jeg ved det er et simpelt spm, men jeg kan simpelt hend ikke få trykket ok på det her skærmbilled under installationen, hjælp !
skaerm.png
skaerm.png (52.13 KiB) Vist 221 gange
dangman

Re: vælg ok ved blå skærm under installation

Indlæg af dangman »

Nevermind, TAB var min ven !
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Indlæg af Christian.Arvai »

Ved den slags menuer i terminalen er det H+V-piletast og Enter, som at man skal bruge.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Indlæg af AJenbo »

og mellemrum

Hvis du starter installationen fra softwarecenteret ville den være grafisk og du kan bruge musen.
dangman

Indlæg af dangman »

Jeg var bare ikke lige klar over at jeg lige skulle trykke på TAB for at kunne flytte markøren rundt på skærmen !
Der er meget at lære for mig endnu :)
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Indlæg af Christian.Arvai »

dangman skrev:Jeg var bare ikke lige klar over at jeg lige skulle trykke på TAB for at kunne flytte markøren rundt på skærmen !

Det lyder næsten som for godt til et tilfælde, men vi har faktisk lige modtaget en meget flot præsentation af Ubuntu https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=30&t=17827

Hent den, åben den med Libre Office Impress, og start den med Præsentation>Start ved første dias (eller brug F5). Brug Esc for at komme ud igen ;)
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
dangman

Indlæg af dangman »

Christian.Arvai skrev:
dangman skrev:Jeg var bare ikke lige klar over at jeg lige skulle trykke på TAB for at kunne flytte markøren rundt på skærmen !

Det lyder næsten som for godt til et tilfælde, men vi har faktisk lige modtaget en meget flot præsentation af Ubuntu https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=30&t=17827

Hent den, åben den med Libre Office Impress, og start den med Præsentation>Start ved første dias (eller brug F5). Brug Esc for at komme ud igen ;)

mange tak :)