Jeg ved det er et simpelt spm, men jeg kan simpelt hend ikke få trykket ok på det her skærmbilled under installationen, hjælp !
vælg ok ved blå skærm under installation
-
Re: vælg ok ved blå skærm under installation
Nevermind, TAB var min ven !
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Ved den slags menuer i terminalen er det H+V-piletast og Enter, som at man skal bruge.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
og mellemrum
Hvis du starter installationen fra softwarecenteret ville den være grafisk og du kan bruge musen.
Hvis du starter installationen fra softwarecenteret ville den være grafisk og du kan bruge musen.
-
Jeg var bare ikke lige klar over at jeg lige skulle trykke på TAB for at kunne flytte markøren rundt på skærmen !
Der er meget at lære for mig endnu
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
dangman skrev:Jeg var bare ikke lige klar over at jeg lige skulle trykke på TAB for at kunne flytte markøren rundt på skærmen !
Det lyder næsten som for godt til et tilfælde, men vi har faktisk lige modtaget en meget flot præsentation af Ubuntu https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=30&t=17827
Hent den, åben den med Libre Office Impress, og start den med Præsentation>Start ved første dias (eller brug F5). Brug Esc for at komme ud igen
Med venlig hilsen Christian
-
Christian.Arvai skrev:dangman skrev:Jeg var bare ikke lige klar over at jeg lige skulle trykke på TAB for at kunne flytte markøren rundt på skærmen !
Det lyder næsten som for godt til et tilfælde, men vi har faktisk lige modtaget en meget flot præsentation af Ubuntu https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=30&t=17827
Hent den, åben den med Libre Office Impress, og start den med Præsentation>Start ved første dias (eller brug F5). Brug Esc for at komme ud igen
mange tak