Jeg bliver vred fordi jeg ikke forstår dette her. ASkubuntu forlanger at jeg skal logge på med deres metiode f.esk via facebook, det vil jeg ikke, der er nok teknokratregimente med de folk uden at de skal have andre informationer fra facebook google konto osv osv. De kan få et kodeord slut ikke mere end det, jeg er usikker på datasikkerhed generelt og "askubuntu" burde holde en langt bedre stil.
Launchpad er for indviklet til mit brug, layouten er en katastrofe sprogbrugen umulig at fatte.
http://askubuntu.com/users/login?returnurl=%2fquestions%2f247943%2fare-there-any-plans-to-improve-mtp-support-on-future-ubuntu-releases
log på med ? hvadsomhelst eller mors bankkonto?
-
- IRC nickname: finnbjerke
- Geografisk sted: Moss Norge
log på med ? hvadsomhelst eller mors bankkonto?
Kardemommeloven er en god ting.
-
- IRC nickname: How to be me
Re: log på med ? hvadsomhelst eller mors bankkonto?
Forlanger og forlanger?
Show more login options …
If you don’t already have an account on any of the above
click here to sign up
Du kan jo bare lade som om du ingen konto har.
Show more login options …
If you don’t already have an account on any of the above
click here to sign up
Du kan jo bare lade som om du ingen konto har.
Når lejligheden byder sig.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
StackExchange er hoved siden som askubuntu køre på så bare opret en konto der.
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Apropos launchpad - så bruger den OpenID
Fra https://login.launchpad.net/ har vi:
- og OpenID, your Launchpad account, og instructions er links på web siden.
OpenID er faktisk en af de bedre Login metoder - og som der helt rigtigt står, så tillader dit Launchpad.net OpenID at logge ind på alle sider der gør brug af OpenID.
/Lars
Fra https://login.launchpad.net/ har vi:
This is the Launchpad Login Service utilizing OpenID technology. This site allows you to use your Launchpad account to log into OpenID-enabled sites around the Internet.
To learn more about using this service, please review the instructions.
If you want to change any of your account's details, you can do so by logging in using the form beside.
What is Launchpad and a Launchpad Account?
Launchpad is the central point where we gather all sorts of interactions around Ubuntu, Canonical and free software generally. You can use your Launchpad account to report bugs, to find or contribute translations, to find specs, to contribute code.
- og OpenID, your Launchpad account, og instructions er links på web siden.
OpenID er faktisk en af de bedre Login metoder - og som der helt rigtigt står, så tillader dit Launchpad.net OpenID at logge ind på alle sider der gør brug af OpenID.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags