Hejsa
Fra den ene dag til den anden kunne dropbox ikke tilslutte. Ved drop down kan man se Connecting... Kun indimellem står den lige nogle sekunder og syncer.
Jeg startede med at installere pakken fra Dropboxes site uden held, senere undersøgte jeg routeren:
Problemet er kun til stede, når min forbindelse til nettet sker gennem min TP-Link WR1043-ND V1 også selvom jeg har opgraderet Firmare og genskabt fabriksindstillinger. Det gælder både kablet og trådløs forbindelse. Jeg har ikke bemærket andre problemer og både Wuala og UbuntuOne virker
Er der nogen, der har en idé til en løsning?
Dropbox forbindelsesprobem
-
- Geografisk sted: Vanløse
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Dropbox forbindelsesprobem
Har du prøvet at slette den skjulte mappe med opsætningsfilerne, der ligger i din hjemmemappe?
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Geografisk sted: Vanløse
Yes! Begge .dropbox foldere, som resulterede i geninsatallering, men uden held. Jeg er næsten sikker på, at det er routeren, der er problemet. Jeg må prøve at låne en anden og se om den virker.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Prøv at slette Dropbox igen, og kør derefter:
Det kan være at du kan finde nogle filer, der ikke bliver slettet sammen med programmet.
Kode: Vælg alt
locate dropbox
Det kan være at du kan finde nogle filer, der ikke bliver slettet sammen med programmet.
Med venlig hilsen Christian