Hej er på udkig efter en ftp klient men dem jeg fandt under tilføj/fjern står der de er til KDE... Har det noget at sige eller kan i måske anbefale et?
/Ulzu
FTP klient
-
- Geografisk sted: Århus, Denmark
-
- IRC nickname: mpih
- Geografisk sted: Århus
FTP klient
Ja, det er også Filezilla jeg bruger. Jeg har tidligere brugt gFTP, men vendte tilbage til Filezilla igen
Og nej, det betyder ikke så meget, at den programmet er lavet til KDE. Det betyder bare, at du måske skal installere nogle ekstra biblioteker, som er installeret som standard i KDE. Det kan i det lange løb give lidt rod på din computer, men der sker i hvert fald ikke noget ved det..
Og nej, det betyder ikke så meget, at den programmet er lavet til KDE. Det betyder bare, at du måske skal installere nogle ekstra biblioteker, som er installeret som standard i KDE. Det kan i det lange løb give lidt rod på din computer, men der sker i hvert fald ikke noget ved det..
-
FTP klient
Takker ser ud til at være lige det jeg kiggede efter! : )
/Ulzu
/Ulzu
-
FTP klient
hmm kører godt nok vildt sløvt!
Overfører kun med 400-600 kb/s men med flashftp under xp overfører jeg med 2.5 mb/s !
/Ulzu
Overfører kun med 400-600 kb/s men med flashftp under xp overfører jeg med 2.5 mb/s !
/Ulzu
-
- Geografisk sted: Århus, Denmark
FTP klient
Ulzu skrev:hmm kører godt nok vildt sløvt!
/Ulzu
Ka det være et netværksproblem?
Selv sidder jeg på et netværk hvor man egentlig burde - og sådan var det oss engang - kunne opnå hastigheder over 2 mb/s, men nogen gange er hastighederne absurd langsomme (det har de været de sidste par dage - belastende, selv internt er det sløvt)...
-
FTP klient
Ja ok det er ikke filezilla den er gal med! fik samme resultat med gftp så det er jo nok et eller andet der ikke er instillet korrekt!
/Ulzu
/Ulzu