hej Christian!
Jeg har taget iso-filen ned,- men når jeg åbner den med Brasereo går den bare ud. Jeg har lagt disk i. Så jeg ved ikke, hvad der er galt... Men tak for hjælpen. Jeg ser ind i morgen..
/Henry
ubuntu 12.10
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: ubuntu 12.10
henry skrev:hej Christian!
Jeg har taget iso-filen ned,- men når jeg åbner den med Brasereo går den bare ud. Jeg har lagt disk i. Så jeg ved ikke, hvad der er galt... Men tak for hjælpen. Jeg ser ind i morgen..
/Henry
Prøv at starte den fra terminalen - det kan være der kommer nogle interessante fejl-meddelelser.
Kommer der fejl meddelelser du ikke forstår kan du prøve at poste dem her så vi andre kan fortolke dem.
Er der rigtig mange meddelelser så put dem i en paste-bin, f.eks http://paste.ubuntu.com/ og læg linket til teksten i det nye indlæg
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
Jeg har fået fat i en DVD og har brændt ubuntu 12.10 på. Jeg kunne ikke bruge Brasero. Den fungerer ikke hos mig og hvorfor ved jeg ikke?. I ubuntu softwarecenter fand jeg xfburm. Den virkede på min computer og er let at betjene.
Jeg har prøvet DVDén som live, og det virkede også. Tilbage er at jeg takker alle der har hjulpet og for fremtiden er det dvd ubuntu skal brændes på.
/Henry
Jeg har prøvet DVDén som live, og det virkede også. Tilbage er at jeg takker alle der har hjulpet og for fremtiden er det dvd ubuntu skal brændes på.
/Henry
-
- IRC nickname: How to be me
henry skrev:Jeg har fået fat i en DVD og har brændt ubuntu 12.10 på. Jeg kunne ikke bruge Brasero. Den fungerer ikke hos mig og hvorfor ved jeg ikke?. I ubuntu softwarecenter fand jeg xfburm. Den virkede på min computer og er let at betjene.
/Henry
eller usb-stik
Når lejligheden byder sig.