http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2012/08/16/112006.htm
her fremgår at man nu kan købe kvalitetsfilm (lidt subjektuivt begreb....) på nettet i stedet for pirateri, det er jo en god ting. Men kan vi ubuntu folk være med i det "fine selskab" ?
HBO og Netflix kommer til Danmark hvad med Ubuntu?
-
- IRC nickname: finnbjerke
- Geografisk sted: Moss Norge
HBO og Netflix kommer til Danmark hvad med Ubuntu?
Kardemommeloven er en god ting.
-
- Admin
- IRC nickname: nicky
- Geografisk sted: 192.168.20.42
Re: HBO og Netflix kommer til Danmark hvad med Ubuntu?
http://en.wikipedia.org/wiki/Netflix#Internet_video_streamingNetflix does not support playback on Linux PCs ...
Så den var ikke svær
-
- Geografisk sted: Albertslund
Det vil da næppe ændre noget i forhold til "pirateri", for når folk downloader film ulovligt er det fordi de ikke vil betale for produktet, og det vil ikke ændre sig bare fordi de kan downloade det lovligt mod betaling.
Og når jeg selv betaler for en film, så skal det ikke være streamet, men være på et fysisk medie som DVD eller Blu-Ray, for billede kvaliteten ved streaming vil aldrig komme op på samme niveau som Blu-Ray.
Og når jeg selv betaler for en film, så skal det ikke være streamet, men være på et fysisk medie som DVD eller Blu-Ray, for billede kvaliteten ved streaming vil aldrig komme op på samme niveau som Blu-Ray.
Hilsen Kenny
-
- IRC nickname: finnbjerke
- Geografisk sted: Moss Norge
Jeg gider ikke DVD, men ønsker at betale for det jeg ser i god kvalitet og jeg ønsker at undgå Windows og MAC. Så jeg er nok lidt vanskelig
Kardemommeloven er en god ting.
-
- Geografisk sted: Odense, Fyn
Der er også den mulighed der hedder Boxee Boks. Det er selvfølelig en dyre løsning, da man køber en hel lille computer til at sætte til TV'et
Windows Socks Linux Rocks