Er det andre end mig, der er har problemer med at tilføje nye kontakter i disse 2
Hvis andre tilføjer mig, så bliver jeg vist om off-line, og det de skriver kommer ikke frem
Hvis jeg tilføjer brugere, så kommer de ikke frem i mine messengerkloner - og heller ikke ikke som off-line kontakter.
Amsn virker overhovedet ikke (arghhhh)
Ubuntu 12.04 - kører som en drøm - hvis man altså ser bort fra dette. Men det er lige før jeg har lyst til at dumpe 12.04 pga dette problem. og gå tilbage til 11.10 - for jeg har altså mere brug for at programmerne virker end at det er nyeste skrig.
Pidgin / empathy virker ikke ordentlig
-
- Geografisk sted: Fredericia
Pidgin / empathy virker ikke ordentlig
Forfatter til Ubuntuguiden: http://www.vidas.dk/guides/ubuntuguiden.html
Kører LTS udgaverne.
"It's always easy if you know how to do it."
Kører LTS udgaverne.
-
Re: Pidgin / empathy virker ikke ordentlig
nej dog ikke, men jeg fandt at pidgin ikke var særlig godt integreret i unity selvom jeg installerede tilføjelsen. kan du finde kontakt personerne andre steder, du nævner ikke om det f.eks. er MSN (så kan du jo se dine kontakter i hotmail).
har du prøvet emesene eller instantbird? kan findes via link i signaturen
har du prøvet emesene eller instantbird? kan findes via link i signaturen
-
- Geografisk sted: Fredericia
Re: Pidgin / empathy virker ikke ordentlig
Problemet er åbenbart ikke konstant.
Igår skulle jeg tilføje en og det gik uden problemer.
Men når problemet optræder er det ligegyldigt om jeg bruger empathy eller pidgin - så står jeg som offline hos dem som tilføjer mig på MSN (windows) og deres navn er ikke at finde nogen steder hos mig
Igår skulle jeg tilføje en og det gik uden problemer.
Men når problemet optræder er det ligegyldigt om jeg bruger empathy eller pidgin - så står jeg som offline hos dem som tilføjer mig på MSN (windows) og deres navn er ikke at finde nogen steder hos mig
Forfatter til Ubuntuguiden: http://www.vidas.dk/guides/ubuntuguiden.html
Kører LTS udgaverne.
Kører LTS udgaverne.