Når jeg i Firefox trykker CTRL+F for at åbne bælken hvor man kan søge på siden, og begynder at skrive deri, så finder den kun det første match og det er ikke muligt at klikke på hverken Previous, Next ekker Highlight all knapperne.
Jeg har været inde i about:config og sætte alt hvad der har med typeaheadfind at gøre til default, men det har ikke hjulpet på problemet.
Jeg aner ikke hvilken indstilling der er gået ged i, for jeg har ikke været inde og rode med about:config inden det gik galt.
Jeg har prøvet at lave en ny Firefox profil og her virker den helt som den skal, men jeg synes ikke jeg har lyst til at skulle til at flytte hele historiken, bogmærker, add-ons og andre ting over i en ny profil, så jeg håber der er nogen der har en idé om hvor problemet ligger?
typeaheadfind fejl i Firefox
-
- Geografisk sted: Albertslund
typeaheadfind fejl i Firefox
Hilsen Kenny
-
- Geografisk sted: Albertslund
Re: typeaheadfind fejl i Firefox
Jeg har nu lokaliseret problemet til at komme fra Firebug 1.9.2, for deaktiverer jeg dette add-on så virker typeaheadfind som det skal, men jeg kan ikke rigtigt undvære Firebug og jeg bruger også typeaheadfind ofte, så håber nogen kan hjælpe?
Hilsen Kenny
-
- Geografisk sted: Danmark
Re: typeaheadfind fejl i Firefox
Det maa vaere en eller anden indstilling, du har aendret paa.
Jeg har lige provet med Firefox 13.0 og Firebug 1.9.2 slaaet til for alle sider, og sogefunktionen virker fint.
Type Ahead Find har tilsyneladende skiftet navn til Find As You Type.
http://www.mozilla.org/access/type-ahead/
Jeg har lige provet med Firefox 13.0 og Firebug 1.9.2 slaaet til for alle sider, og sogefunktionen virker fint.
Type Ahead Find har tilsyneladende skiftet navn til Find As You Type.
http://www.mozilla.org/access/type-ahead/
Compaq Presario C700 - Ubuntu 14.04 LTS 32-bit
Lenovo Thinkpad Edge E125 - Ubuntu 14.04 LTS 64-bit
Lenovo Thinkpad Edge E125 - Ubuntu 14.04 LTS 64-bit