AJenbo skrev:Spotten skrev:AJenbo skrev:Fjern nogle andre dele der tager meget størm og slut kun den ene af de 2 disk til, så kan det være du kan spare dig den nye størm forsyning.
Lyden kender jeg ikke men det lyder mystisk.
Jeg har set eksempler på stat controller og sata diske der ikke virker sammen, men begge virker fint med andre dele.
Det nytter intet, for som du kan se i nogle af mine andre tråde, har jeg andre problemer der kræver jeg skal bruge mindst 2 diske da jeg ikke har råd til et SSD drev på 2TB, hvis det overhovedet kan fåes endnu.
Nej det var ikke ment som en permanent løsning men som en måde at teste om det er PSU der er problemet så du ikke fare ud og køber en nu PSU som måske slet ikke hjælper.
Det er testet, har prøvet med kun en af mine 2 nye diske, uden SSD til, og det virker ikke, mindre hardware kan jeg ikke starte op med, kræver GFX for at se skærmen da jeg ikke har HD på min skærm, og skal bruge det eksterne GFX og ikke kan bruge det interne, så det kan jeg ikke tage ud, RAM skal også bruges, så de bliver også i, processor skal også være i, så den bliver også, andre dele kan ikke tages fra da jeg ikke har andet i!