Skype mislyde Ubuntu 11.10
-
- IRC nickname: finnbjerke
- Geografisk sted: Moss Norge
Skype mislyde Ubuntu 11.10
Skype skruer op og ned for lyden og laver derfor lidt mislyde. Det er som om den har en slags "voicezoom" så når jeg taler lavt så skures der op for mikrofonen. Jeg bruger Compag presario CQ56 laptop og den mic der sidder i.
Kardemommeloven er en god ting.
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Re: Skype mislyde Ubuntu 11.10
Det er korrekt iagttaget.
Du kan fjerne den usynlige hånd på mixeren ved at vælge "options" i skype.
Herefter Sound Devices.
Fjern fluebenet i "Allow skype to automatically adjust my mixer levels".
Du kan fjerne den usynlige hånd på mixeren ved at vælge "options" i skype.
Herefter Sound Devices.
Fjern fluebenet i "Allow skype to automatically adjust my mixer levels".
-
- IRC nickname: finnbjerke
- Geografisk sted: Moss Norge
Den funktion er så slået fra, men der er stadig mislyde siger modtageren, i min ende er der ingen problemer og jeg glæder mig over at Ubuntu 11.10 fungerer med indbygget mikrofon i laptop.
Kardemommeloven er en god ting.
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Mislyde??
Hvis du sidder med laptoppen i skødet eller taster eller på anden vis berør computeren mens du bruger den indbyggede mikrofon, vil der være kraftige mislyde i den anden ende.
Tjek også eventuelt at den omtalte funktion er slået fra i den anden ende, hvis du mener at kunne vurdere at mislydende kommer fra volumen der bliver justeret (selv om det ikke helt lyder sådan).
Hvis du sidder med laptoppen i skødet eller taster eller på anden vis berør computeren mens du bruger den indbyggede mikrofon, vil der være kraftige mislyde i den anden ende.
Tjek også eventuelt at den omtalte funktion er slået fra i den anden ende, hvis du mener at kunne vurdere at mislydende kommer fra volumen der bliver justeret (selv om det ikke helt lyder sådan).
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Hvis det er prut og klik lyde kan det let være Internet forbindelsen eller en computer der ikke er kraftige nok.