Ubuntu "Vivid Vervet" 15.04

Nyheder om Open Source, Ubuntu, andre distributioner og meget mere.
lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Ubuntu "Vivid Vervet" 15.04

Indlægaf lath » 24. okt 2014, 03:52

Ubuntu 15.04 kommer til at have kodenavnet "Vived Vervet".

Lidt at læse på om navngivningen (engelsk sproget):

Skriv gerne om alt Ubuntu 15.04 relateret i den her tråd.
Lige nu har vi kun 4 bogstaver tilbage i det engelske alfabet: W, X, Y, og Z, og spørgsmålet er hvad der så sker efter Z (det må så blive ved Ubuntu 17.10 at man kommer til "efter Z").

/Lars
Senest rettet af lath 7. apr 2015, 16:45, rettet i alt 2 gange.
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Ubuntu "Vivid Vervet" 15.04

Indlægaf AJenbo » 24. okt 2014, 11:53

I modsætning til det danske alfabet har de også w som kommer mellem v og x så der er altså 4 tilbage :-)

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Ubuntu "Vivid Vervet" 15.04

Indlægaf lath » 24. okt 2014, 16:10

AJenbo skrev:I modsætning til det danske alfabet har de også w som kommer mellem v og x så der er altså 4 tilbage :-)

Det danske alfabet har også W (http://da.wikipedia.org/wiki/Alfabet), men jeg takker for rettelsen. Det er ændret nu.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Ubuntu "Vivid Vervet" 15.04