Version2.dk: NemID fungerer stadig med open-source Java

Nyheder om Open Source, Ubuntu, andre distributioner og meget mere.
lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Version2.dk: NemID fungerer stadig med open-source Java

Indlægaf lath » 18. okt 2013, 20:26

Læs den her:
NemID fungerer stadig med open-source Java
Nedbruddet, der for øjeblikket forhindrer NemID i at køre på den seneste Java-platform fra Oracle, Java 7 update 45, berører tilsyneladende ikke brugere på styresystemet Ubuntu med open-source implementeringen af Java-platformen IcedTea.

http://www.version2.dk/artikel/nemid-fungerer-stadig-med-open-source-java-54520

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

buddig
Indlæg: 746
Tilmeldt: 18. maj 2011, 21:54
Geografisk sted: Ugelbølle ved Aarhus

Re: Version2.dk: NemID fungerer stadig med open-source Java

Indlægaf buddig » 19. okt 2013, 00:07

lath skrev:Læs den her:
NemID fungerer stadig med open-source Java...
/Lars
Ja det fungerer bare, og det er lidt ærgerligt, at så mange her på forumet på et tidspunkt opgav IcedTea og OpenJDK og gik over til Sun- og senere Oracle Java.
Hvordan mon det går med Apple Mac brugere ?
De har vist ikke været nævnt i den her sammenhæng, så de klarer sig forhåbentlig.
// Henning

wangerin
Indlæg: 82
Tilmeldt: 19. maj 2011, 13:01
IRC nickname: wangerin
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Version2.dk: NemID fungerer stadig med open-source Java

Indlægaf wangerin » 19. okt 2013, 00:50

buddig skrev:Ja det fungerer bare, og det er lidt ærgerligt, at så mange her på forumet på et tidspunkt opgav IcedTea og OpenJDK og gik over til Sun- og senere Oracle Java.


Tja jeg har heller ikke haft nogen som helst problemer efter at jeg smed Oracle Java 100% på porten.