Jeg er også gået ovet til Ubuntu touch i dag på min Pinephone..
Dejlig fornemmelse at være fri for tech giganterne.. Og det spille
Zeven
Ubuntu Touch
-
- Geografisk sted: Sverige
Re: Ubuntu Touch
Min Fairphone 2 er booted med Ubuntu Touch. Den er blevet lidt langsommere end med Android og kameraernes funktioner og opløsning er dårligere end med Android. Ellers kører det bare.
Hvordan føles hastigheden på Pinephone med Ubuntu Touch?
Det lader til at være for sent at købe en Pinephone med Ubuntu Touch. Er det muligt at boote en Manjaro Edition med Ubuntu Touch?
Hvad kom den til at koste efter du havde betalt told og moms?
Hvordan føles hastigheden på Pinephone med Ubuntu Touch?
Det lader til at være for sent at købe en Pinephone med Ubuntu Touch. Er det muligt at boote en Manjaro Edition med Ubuntu Touch?
Hvad kom den til at koste efter du havde betalt told og moms?
-
Jeg købte min PinePhone med Manjaro og skifte til Ubuntu Touch.. Den koste 1700 kr i alt.. Dog lader der til at være problmer med at ringe op fra den, hvilken jeg arbejder på nu.. Er der andre der har støt på samme problem?
Zeven
Zeven
-
- Geografisk sted: Sverige
citizenzeven skrev:Dog lader der til at være problmer med at ringe op fra den, hvilken jeg arbejder på nu.. Er der andre der har støt på samme problem?
Kan det være fordi der benyttes forskellige frekvenser til 3G (W-CDMA) i USA og Europa?
-
Nej det må være en software fejl.. Jeg kan godt modtage SMS beskeder.. Jeg kan også godt blive ringet op men jeg kan ikke tage den.. Når jeg selv ringer op melder den opkalsfelj.. Jeg kan ikke finde noget på nette om det... Eller virker alt som det skal.. Til en tablet vil det være perfekt men det går ikke på en telefon endnu.. Jeg håber der kommer en opdatering der løser problemet..
-
Problem LØST... Jeg gik ind under update og skifte channel fra stabil til udvikler.. Så kom der en opdatering i går som ikke løse problemet og i dag kom der en anden opdatering og nu virker det.. Jeg kan sende og modtage SMS og lave opkald ind og ud.. Så nu virker det hele..
-
rettelse.. I dag virker det så ikke..
-
- Geografisk sted: Vejle
Måske skal du installere manjaro igen og checke om den fungere der, så du evt kan fejlfinde om det er Ubuntu software fejl eller hardware fejl.
Ting tager tid
med venlig hilsen
Tom Oddvar Gundersen
med venlig hilsen
Tom Oddvar Gundersen
-
- Geografisk sted: Vejle
Jeg testet lige min ubuntu mobil (meizu pro 5) og den virket uden problem med at ringe ud og modtage opkald.
Ting tager tid
med venlig hilsen
Tom Oddvar Gundersen
med venlig hilsen
Tom Oddvar Gundersen
-
Jeg kan se fra andre forum at det er PinePhonen der er ustabil.. Alle har samme problemer, med forskellige styresystemer.. Desværre er telefonen ikke udviklet nok.. Jeg må ud om jeg kan skaffe en Jolla igen.. Den fungeret fejlfrit med Sailfish OS...
-
Er det foresten nogle af jer der har fået en USB dock til at virke?
-
Nå vi håber på at det kommer op at køre en dag.. Det bliver fedt hvis det kommer til at fungerer fuld ud..