Generalforsamling 2016

Bestyrelsesmedlemmernes forum.
Forumregler
Det er kun medlemmer af gruppen Bestyrelse, og redaktører og administratorer, som kan lave nye indlæg i dette forum. Når først et indlæg er lavet, så kan alle svarer på det.
lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Generalforsamling 2016

Indlægaf lath » 17. maj 2016, 14:13

AJenbo skrev:Jeg har skrevet det ind i min kalender så jeg forhåbentlig kan være der fra starten af ;)

Det er også skrevet ind i min kaldender.

Modtager genvalg, men vil helst give andre mulighed for at blive bestyrelsesmedlem.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Generalforsamling 2016

Indlægaf AJenbo » 17. maj 2016, 14:41

lath skrev:Modtager genvalg, men vil helst give andre mulighed for at blive bestyrelsesmedlem.

Samme her, jeg er lidt flov over min deltagelse i møderne, og syndes tilmed det er nedad gående :(

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Generalforsamling 2016

Indlægaf lath » 22. maj 2016, 08:14

Nah, så lykkedes det mig alligevel at glemme det, men så er der forhåbentlig også nogen der har taget min post :D - og dermed får jeg mere tid til min post som næstformand i http://rmsg.dk

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Generalforsamling 2016

Indlægaf AJenbo » 22. maj 2016, 13:02

Ingen poster blev ændret.

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Generalforsamling 2016

Indlægaf lath » 22. maj 2016, 21:56

AJenbo skrev:Ingen poster blev ændret.

Der kan man bare se.
Jeg skal nok prøve på at få en mindre pinlig møde frekvens.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

sbc
Forfatter
Indlæg: 189
Tilmeldt: 1. maj 2007, 20:57
IRC nickname: sbc
Geografisk sted: Odense

Re: Generalforsamling 2016

Indlægaf sbc » 25. maj 2016, 21:13

Kære alle

Nedenfor ses referat af Generalforsamling i "Foreningen af danske Ubuntubrugere" 2016.


1. Valg af dirigent

Søren blev valgt

2. Valg af referent

Søren blev valgt

3. Valg af stemmetællere

Nicky og Søren blev valgt

4. Formandens beretning

"Foreningen har i november 2015 modtaget et relativt stort beløb fra LibreOffice konferencen i Aarhus. Så vores økonomi ser rigtig god ud! (Der står i øjebliket ca. 30.000 på kontoen - vi har dog ikke betalt for de udgifter vi snakkede om på sidste møde.)
Forummet på ubuntudanmark.dk virker også (stadig) fornuftigt, og det er mit indtryk at det stadig er stedet at få hjælp til Ubuntu på dansk.
Det er min oplevelse at de fleste Ubuntu relaterede aktiviteter i Danmark i øjeblikket ikke direkte springer frem af foreningen, men af lokal-afdelingerne (specielt omkring Aarhus,Randers og Sønderborg).
Men hvis nogen derude sidder med en god ide, så har vi både økonomi til at støtte op om det, og der er måske også mange som gerne vil hæjlpe lidt, så længe der er andre som har det store overblik, og det overordnede ansvar.
Det kunne også bare være at give vores Facebookside eller Google+ side lidt opmærksomhed."

Der var ingen kommentarer til beretningen

5. Regnskabsaflæggelse

Regnskabet blev godkendt

6. Behandling af indkomne forslag

Der var ingen indkomne forslag.

7. Godkendelse af budget

Budgettet blev godkendt.

8. Valg af bestyrelse
Valg af Formand

Søren blev genvalgt

Valg af max 7 menige bestyrelsesmedlemmer (2-4 medlemmer)

Jannie, Lars og Anders havde på forhånd meddelt at de genopstillede, og de blev alle genvalgt.

Valg af revisor (ikke bestyrelsesmedlem)

Kenneth havde på forhånd meddelt at han genopstillede, og han blev valgt.

Valg af LoCo-kontakt (kan godt være et bestyrelsesmedlem)

Ingen blev valgt på mødet. Vi blev eninge om at lade posten være åben for hvem der måtte ønske at tage den. [Daniel har efter mødet givet udtryk for at han gerne vil fortsætte som LoCo-kontakt.]

9. Eventuelt

Intet til referat.



IRC log fra mødet kan findes her:
http://irclogs.ubuntu.com/2016/05/21/%2 ... moede.html
Indkaldelsen (med regnskab og budget) kan findes her
https://lists.ubuntu.com/archives/ubunt ... 02975.html


Mvh.
Søren

Tilbage til "Bestyrelsesforum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster