Generalforsamling praktisk

Bestyrelsesmedlemmernes forum.
Forumregler
Det er kun medlemmer af gruppen Bestyrelse, og redaktører og administratorer, som kan lave nye indlæg i dette forum. Når først et indlæg er lavet, så kan alle svarer på det.
sbc
Forfatter
Indlæg: 189
Tilmeldt: 1. maj 2007, 20:57
IRC nickname: sbc
Geografisk sted: Odense

Generalforsamling praktisk

Indlægaf sbc » 5. maj 2014, 12:16

Hej Bestyrelse / redaktører / og web-folk (så har jeg vist ikke glemt nogen...)


Hvordan gør vi rent praktisk med generalforsamlingen? Skal vi lave en wiki-side et sted, med kandidater, forslag osv. Eller er det lettere at oprette f.eks. en forum-post og så løbende opdatere den, efterhånden som folk melder sig og der indløber forslag?
Andre forslag?

Er der andet vi skal huske - opreklamering osv.?

mvh.
Søren

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Generalforsamling praktisk

Indlægaf Christian.Arvai » 5. maj 2014, 14:54

Jeg skal have lavet regnskabet. Der er så lige en synopsis, som skal afleveres næste onsdag, og næste torsdag kan jeg næppe regne, da det er sidste dag på HF ;)
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Generalforsamling praktisk

Indlægaf AJenbo » 5. maj 2014, 15:29

Jeg tror et forum indlæg vil være ok, det er jo ikke så omfattende det der skal skrives

Tilbage til "Bestyrelsesforum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster