Flytning af tidspunktet for næste IRC-møde

Bestyrelsesmedlemmernes forum.
Forumregler
Det er kun medlemmer af gruppen Bestyrelse, og redaktører og administratorer, som kan lave nye indlæg i dette forum. Når først et indlæg er lavet, så kan alle svarer på det.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Flytning af tidspunktet for næste IRC-møde

Indlægaf Christian.Arvai » 9. dec 2013, 21:35

Hej venner

Vi plejer jo at afholde møder den sidste mandag i hvert måned, men denne gang rammer vi så mandag d. 30-12, hvor at vi næppe får ret mange deltagere.

Vi vil foreslå at mødet flyttes til 6 januar, men da vi først kom i tanke om det, lige efter at dagens møde var afsluttet, vil vi gerne lige hører alle om dette. Så hvad siger i andre til det?
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

momsemor
Forfatter
Indlæg: 335
Tilmeldt: 19. nov 2008, 21:37
IRC nickname: LinuxMor
Geografisk sted: Hadsten

Re: Flytning af tidspunktet for næste IRC-møde

Indlægaf momsemor » 10. dec 2013, 01:03

Dum aften, så ramler det igen ind i Ubuntu Aarhus :(
Vh. Jannie

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Flytning af tidspunktet for næste IRC-møde

Indlægaf Christian.Arvai » 13. dec 2013, 03:01

Spørgsmålet er også om vi i det hele taget skal afholde et møde i starten af januar? Som sådan sker der næppe det store hen over julen/nytår, så måske at vi kan vente til sidste mandag i januar?
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Brugeravatar
NickyThomassen
Admin
Indlæg: 3650
Tilmeldt: 5. mar 2010, 19:58
IRC nickname: nicky
Geografisk sted: 192.168.20.42

Re: Flytning af tidspunktet for næste IRC-møde

Indlægaf NickyThomassen » 13. dec 2013, 08:21

Hvis målet er at holde 2 møder om måneden, så kan vi vel bare stryge d.30/12, og så holde møde igen d.13/01?

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Flytning af tidspunktet for næste IRC-møde

Indlægaf Christian.Arvai » 13. dec 2013, 08:48

Målet er vel stadigt et møde om måneden. Det er kun hvis at der er specielle grunde, at vi behøver et ekstra. Personligt syntes jeg at det er overkill, at vi fast holder to møder om måneden, specielt ved jul og sommeren, da der alligevel ikke dukker ret mange op.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Brugeravatar
NickyThomassen
Admin
Indlæg: 3650
Tilmeldt: 5. mar 2010, 19:58
IRC nickname: nicky
Geografisk sted: 192.168.20.42

Re: Flytning af tidspunktet for næste IRC-møde

Indlægaf NickyThomassen » 13. dec 2013, 09:34

Ah, på den måde :)
Jeg troede ændringen var permanent. Jamen for min skyld ingen alarm. Hvis vi får brug for at opdatere serveren i løbet af januar (nok ikke sandsynligt), så kan vi (eller rettere, i) jo bare tage den over e-mail.

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Flytning af tidspunktet for næste IRC-møde

Indlægaf Christian.Arvai » 13. dec 2013, 20:39

Vi ligger under budgettet, som er vedtaget for serveren, så den lille udgift er sådan set en formalitet, og jeg er sikker på at, jeg hurtigt kan få bestyrelsen til at vedtage det over mail.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Zilvador
Forfatter
Indlæg: 48
Tilmeldt: 30. apr 2009, 11:11

Re: Flytning af tidspunktet for næste IRC-møde

Indlægaf Zilvador » 19. dec 2013, 21:46

Jeg tror nu, at det er en meget god ide at holde ideen om to månedlige møder åben, da der ellers kan gå lang tid, før man får snakket om emner og samtidigt kan det motivere medlemmer til at udføre deres opgaver hurtigere. Det var grunden til, at jeg foreslog det i første omgang. Men det afhænger naturligvis af stemningen :).
En anden ide var, at månedens første møde kunne være et arbejdsmøde, hvor vi kunne arbejde på konkrete opgaver sammen, hvis der var nogle. Det kræver dog lidt organisering, hvilket jeg ikke selv har overskud til lige for tiden.

Med hensyn til næste møde synes jeg, at det ville være ret naturligt med d. 6. eller d. 13.

Tilbage til "Bestyrelsesforum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster