Velkommen til bestyrelsen

Bestyrelsesmedlemmernes forum.
Forumregler
Det er kun medlemmer af gruppen Bestyrelse, og redaktører og administratorer, som kan lave nye indlæg i dette forum. Når først et indlæg er lavet, så kan alle svarer på det.
Brugeravatar
NickyThomassen
Admin
Indlæg: 3650
Tilmeldt: 5. mar 2010, 19:58
IRC nickname: nicky
Geografisk sted: 192.168.20.42

Velkommen til bestyrelsen

Indlægaf NickyThomassen » 19. apr 2012, 13:18

Selvom vi ikke officielt har vedtaget at bruge forummet som en del af bestyrelsesarbejdet, blev vi i redaktørgruppen enige om at oprette forummet, og så se hvad der sker :)

Om end ikke andet, så det værste der kan ske, er at det ikke vil blive brugt.

Teknisk set er er dette forum kun skrivebart, for de brugere som har et medlemskab, af gruppen "Bestyrelse". Det betyder at administration af medlemmerne i fremtiden bliver meget simpelt, og det betyder også at medlemmerne kan få nogle fordele i forhold til de "almindelige" forums. Medlemmer af gruppen "Bestyrelse" kan i bestyrelses-forummet oprette bekendtgørelser ol., som ellers er forbeholdt moderator-gruppen.

Jeg har tilføjet bestyrelsens brugere, men for en sikkerheds skyld kunne jeg godt tænke mig at en eller anden lige dobbelttjekker, at det faktisk er de rigtige brugere jeg har tilføjet. Det drejer sig om
  • AJenbo
  • buddig
  • christian.arvai
  • laoshi
  • momsemor
  • sbc
  • TitanusEramius
  • wangerin

Anders står som gruppeleder, men enhver administrator på forummet vil kunne se medlemmerne, og tilføje sig selv som medlem. Eller slette et eller andet.

Jeg håber at forummet vil kunne hjælpe bestyrelsen i det daglige arbejde, og hvis der er spørgsmål / kommentarer, så er jeg sikker på at gruppelederen gerne vil svare på dem ;)

laoshi
Redaktør
Indlæg: 5515
Tilmeldt: 26. apr 2008, 20:52
IRC nickname: laoshi
Geografisk sted: Vejle

Re: Velkommen til bestyrelsen

Indlægaf laoshi » 19. apr 2012, 13:24

Stærkt arbejde! Så får vi mulighed for at få mere overskuelige diskussioner end den, der lige nu kører på mailen med ind til flere emner blandet ind i hinanden og under samme overskrift.
Gruppemedlemmerne kan der vist ikke være tvivl om er de rigtige. Så håber jeg bare at gruppelederen holder fingrene fra sletteknappen, så længe vi er med i bestyrelsen.
"Von guten Mächten wunderbar geborgen
erwarten wir getrost was kommen mag.
Gott ist mit uns am Abend und am Morgen
Und ganz gewiss an jedem neuen Tag"

(Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)

http://www.stromata.dk
https://wiki.ubuntu.com/FlemmingChristensen
https://launchpad.net/~laoshi

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Velkommen til bestyrelsen

Indlægaf Christian.Arvai » 19. apr 2012, 15:25

Jeg syntes at dette er en super god ide, og jeg er sikker på, at vi nok skal få det brugt :)
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Tilbage til "Bestyrelsesforum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster