hjæææælp kan ikke slette genymotion :( Emnet er løst

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
zob
Redaktør
Indlæg: 4430
Tilmeldt: 6. jan 2009, 22:01
Geografisk sted: København

Re: hjæææælp kan ikke slette genymotion :(

Indlægaf zob » 8. sep 2014, 21:40

Sov godt.

Jeg vil give dig ret i at det havde været godt skik af genymotion, at lægge en uninstaller ved, når de nu ikke kunne finde ud af at levere det som en almindelige .deb fil, som jo er lette både at installere og fjerne, f.eks. gennem softwarecentret.

Jeg kan trøste med at denne software ikke har lange fangearme ude i systemet, så hvis der er en mappe du ikke lige får slettet, så sker der ikke det store ved det.

Skriv hvis det er andet vi kan hjælpe med. Jeg lover at det bare er et spørgsmål om tilvænning, så har du (lykkeligt) glemt alt om windows.

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: hjæææælp kan ikke slette genymotion :(

Indlægaf Christian.Arvai » 8. sep 2014, 21:57

Jeg kan se at I er godt i gang. Jeg kigger lige forbi tråden igen i morgen, og hvis at det ikke allerede er løst ved de eksisterende forslag, kan jeg lige se om jeg kan spore mere. Det ser dog ud til at, zob har meget godt styr på det nu.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

zob
Redaktør
Indlæg: 4430
Tilmeldt: 6. jan 2009, 22:01
Geografisk sted: København

Re: hjæææælp kan ikke slette genymotion :(

Indlægaf zob » 8. sep 2014, 22:05

Jeg har det installeret på alle mine computere, så jeg tror det går, selvom jeg faktisk aldrig har prøvet at fjerne det ;)
Genymotion kan i øvrigt anbefales, hvis man skal udvikle til android eller bare vil have en android legeplads i en virtual maskine.

dkholle
Indlæg: 13
Tilmeldt: 8. sep 2014, 14:35
IRC nickname: dkholle

Re: hjæææælp kan ikke slette genymotion :(

Indlægaf dkholle » 9. sep 2014, 17:19

hej igen..
tusinde tak for hjælpen, det er nu fjernet..
kan jeg fjerne windows uden at skulle formatere min com? det skal lige siges at jeg går all in med dette ubuntu og da jeg jo har det installeret orker jeg ikke at skulle formatere og geninstallere ubuntu og hente programmer, så det ville være lækkert hvis kunne nøjes med at fjerne win og overlade hele hdd til ubuntu... (det blev en lang forklaaaaaring..:))

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: hjæææælp kan ikke slette genymotion :(  Emnet er løst

Indlægaf AJenbo » 9. sep 2014, 17:35

Marker denne tråd som løst og start en ny omkring sletning af Windows, så ser vi på det :-)

Tilbage til "Tekniske spørgsmål generelt"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster