Rebecca Black 12.10 KDE on Wayland System Compositer

Har du spørgsmål til andre systemer end Ubuntu kan du stille dem her.
Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Rebecca Black 12.10 KDE on Wayland System Compositer

Indlægaf Jimmyfj » 12. aug 2012, 16:14

Stødte på en artikel http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=wayland_rebecca_88&num=1 i går. Artiklen handler om den nye System Compositor, man havde håbet ville blive klar til Ubuntu 12.10 QQ. Dette bliver dog ikke tilfældet. Wayland kommer tidligst med i Ubuntu 13.04, men at dømme ud fra artiklen bliver det nok heller ikke der, men i Ubuntu 13.10 Wayland bliver inkorporeret.

Jeg har Rebecca Black 12.10 installeret i en VM, og jeg har IKKE fortrudt min nysgerrighed på den front. Rebecca Black er rigtig behagelig at arbejde med. Den er hurtig, og omend det er KDE GUI så har jeg bruge alle de links, jeg bruger til opsætning af systemet, (Java, Flash, Ubuntu-Tweak(endnu ikke afprøvet), Firefox Nightly PPA, Oracle Java PPA og det fungerer bare.

Menuerne er dejligt hurtige at arbejde med, og programmerne starter med Ubuntus kendte speed, hvilket vil sige lynsnart.

Har du ikke allerede prøvet Rebecca Black, bygget over Ubuntu 12.10 QQ, så skulle du hente iso-filen og fyre den af i en VM. Du vil ikke blive skuffet.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

Tilbage til "Andre systemer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster