Ubuntu 10.04 netværks problem

Har du spørgsmål til andre systemer end Ubuntu kan du stille dem her.
linuxdanni
Indlæg: 13
Tilmeldt: 9. apr 2012, 19:02
IRC nickname: linuxdanni

Ubuntu 10.04 netværks problem

Indlægaf linuxdanni » 5. jul 2012, 18:32

Hejsa allesammen har nu installeret Jolicloud 1.2 som er baseret på ubuntu 10.04. Installationen gik som smurt og kunne nemt koble på nettet da jeg skulle logge på(Man skal lave en Joli account for at kunne bruge selve styresystemet) genstartede så og installerede nogle få opdateringer. Bagefter genstartede jeg igen denne gang ind i windows(Har installeret dual boot) for lige at checke nogle ting på min wow account. Og da jeg så genstartede igen for at gå igang med at installere diverse ting til jolicloud var der pludselig intet internet mere?
Mørkeligt tænkte jeg, jeg tog derfor en trådløs reciever jeg bruger til min stationør og plugged i. Jeg nåede lige at gå ind på google inden nettet crashede igen. Og bliver ved med at have samme problem jeg connecter den og har så ca. 20 sekunders internet. Jeg har ingen ide om hvad problemet er nogen der har en ide til hvordan jeg fikser det?

Mit netværks kort er: Atheros AR9485WB-EG

Har aldrig installeret linux på den her computer før har dog installeret det uden problemer på 2 stationære så håber der er nogen der kan hjælpe

Tilbage til "Andre systemer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster