Debian Mint

Har du spørgsmål til andre systemer end Ubuntu kan du stille dem her.
flaben
Indlæg: 4
Tilmeldt: 22. jun 2011, 15:45
IRC nickname: flaben

Debian Mint

Indlægaf flaben » 5. sep 2011, 10:35

Jeg ved ikke om dette er det rigtige forum eller om det kun er til ubuntu. Jeg prøver.
Efter gentagne forsøg på at lave en 1. opdatering af Debian Mint virtualt (Oracle) vender jeg mig mod jer. De 12-1300 opdateringer går godt indtil de skal installeres. Umiddelbart efter installationen påbegyndes kommer fejl på libc6 der går i loop. Jeg har forsøgt på både min bærbare HP som kører med den nye Mint og stationære Acer som kører Windows med både update og dist-upgrade ude held. Er der nogen, der kan give et godt råd?
Venlig hilsen flaben

Brugeravatar
NickyThomassen
Admin
Indlæg: 3650
Tilmeldt: 5. mar 2010, 19:58
IRC nickname: nicky
Geografisk sted: 192.168.20.42

Re: Debian Mint

Indlægaf NickyThomassen » 5. sep 2011, 10:53

Hej Flaben

"Guides og HowTo's" er normalt til netop dét, en guide eller gennemgang af noget Ubuntu/Linux-relateret.

Men dit spørgsmål om Mint tager vi såmænd også her på forum, det hører bare til i "Off Topic>Andre Systemer" hvor jeg har rykket det ind :)

Hilsen Nicky

Brugeravatar
Toddvarg
Indlæg: 841
Tilmeldt: 19. maj 2007, 19:59
Geografisk sted: Vejle

Re: Debian Mint

Indlægaf Toddvarg » 6. sep 2011, 02:41

Jeg husker ikke om jeg fik den fejl eller ikke, men jeg havde problemer med at opdatere første gang, så jeg gik ind på synaptic og opgradere i sektioner i stedet for. Til slut fik jeg opgraderet det hele og har siden hen ikke havd problemer med opgraderingen. Jeg kører linux mint debian i virtualbox oog på min datters eee. Den fungerer upåklageligt.
Ting tager tid

med venlig hilsen
Tom Oddvar Gundersen

Tilbage til "Andre systemer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster