Bodhi Linux video review

Har du spørgsmål til andre systemer end Ubuntu kan du stille dem her.

Se videoen og bedøm den: Er du interesseret i køre Bodhi Linux?

Ja
2
20%
Muligvis, mest Ja
6
60%
Muligvis, mest Nej
2
20%
Nej
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 10

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Bodhi Linux video review

Indlægaf lath » 16. aug 2011, 22:57

Her er et video review af Bodhi Linux:

http://www.youtube.com/watch?v=zew22fRREQ0

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

buddig
Indlæg: 746
Tilmeldt: 18. maj 2011, 21:54
Geografisk sted: Ugelbølle ved Aarhus

Re: Bodhi Linux video review

Indlægaf buddig » 16. aug 2011, 23:58

Ser rigtig spændende ud, jeg har lige downloadet det, en iso fil på 382 MB.
Det skal prøves på et SD kort og på min gamle pocket PC. :)
Den var ellers på vej ud, men nu vil jeg lige prøve, om den kan køre Linux
inden den går videre...
Henning

Blfriis
Indlæg: 445
Tilmeldt: 3. nov 2009, 10:50
IRC nickname: blfriis
Geografisk sted: Randers

Re: Bodhi Linux video review

Indlægaf Blfriis » 17. aug 2011, 00:06

Ser da fin ud.. har lige fået et gammelt tårn hjem fra en som har fået en bærbar.. så det skal da afprøves når jeg får tid :)
Ubuntu 15.04 Unity og ZorinOS 9 Ultimate http://zorin-os.dk/index.php

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Bodhi Linux video review

Indlægaf lath » 17. aug 2011, 00:23

Jeg bemærker lige at Bodhi Linux 1.2.0 lige er på trapperne.

Det er en vedligeholdelsesudgave. Det er nemlig sådan at ISOen for Bodhi Linux opdateres med ny software, blandet andet kommer 1.2.0 med Linux 3.x kernen (Linux 3.1 er snart færdig).