Hej Klaus og AJenbo Lidt historie
Jeg har stadig en gammel stationer med 1,9 GiB os type 32 bit disk 1,0 der kørte på Windows XP, den installerede jeg Ubuntu på da XP udgik, kan ikke huske hvornår. jeg opdaterede når jeg fik besked på det.
På et tidspunkt købte jeg Lenovoen, kan ikke huske hvilken Ubuntu jeg installerede først på Lenovoen, men downloadet Ubuntu 16.04 på DVD, hos min datter i KBH. Bedre bredbåndshastighed, vores var nogle gange lig 0.
Installeret den på Lenovoen, den har kørt upåklageligt lige til jeg installerede 18.04, Kan måske være fordi at vores bredbånds hastighed forsvandt midt i opdateringen. Men nu spiller den bare på nær musen M510 som altid har været i Lenovoen, den er måske for gammel til 18.04
Da Ubuntu 16.04 var på Lenovoen, installerede jeg Ubuntu16.04 på den gamle computer, mus M505 høre dertil, så gik det helt galt, så nu kunne jeg kun bruge Try Ubuntu, det hakker lidt på Youtube. Men jeg har gemt den hvis Lenovoen gik død, bare som reserve, Fordi familen intet kender til Ubuntu.
Jeg har prøvet at installere Lubuntu på den gamle, men det virker heller ikke. Så den må på elektronik Skrot, det kan være de 2 mus skal samme vej
![Question :?:](./images/smilies/ubuntu2/icon_question.png)
(Har fået denne her HP af konen, som jeg kan bruge som reservecomputer)
PS. jeg turde ikke at opdatere Lenovoen fra 16.04 til nogle nyere pga. at der var noget med nogle partioner der måske skulle fjernes, Jeg havde installeret AVG det var måske den der lavede lidt ballade?
Mvh. Jørgen