Optag al lyd stereo mix på ubuntu 12.04?

Forum for support til grafik og lydkort.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Optag al lyd stereo mix på ubuntu 12.04?

Indlægaf Christian.Arvai » 15. aug 2015, 04:12

@ gtr

Vedr. "Linkdumpning" - Videoen er temmelig lang, og med mindre at foredragsholderen har et eller andet skjult guldkorn gemt i alle disse minutter, er det ikke forventeligt at andre vil bruge så meget tid på at se den.

Som udgangspunkt skulle du derfor nævne:

* Hvorfor er videoen relevant
* Minuttallet hvor at den er relevant (det er simpelthen for lang en video til bare at gennemse den)
* Gerne en kort beskrivelse af løsningen
* Hvad forventer du at forums medlemmer skal svare og hjælpe dig med, ud fra en over 1 år forældet tråd?
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

gtr

Re: Optag al lyd stereo mix på ubuntu 12.04?

Indlægaf gtr » 15. aug 2015, 16:48

Jeg kan se, det var en fejl at skrive linket. Jeg havde ikke overvejet, at brugere sidder klar og vil finde svar. Jeg forventede ikke at nogen ville se videoen for at svare på posten. Det var beregnet som oplysning om pulsaudio til dem, der måtte være interesseret. Posten er markeret besvaret. Nogle gange tilføjer jeg info til en post, fordi jeg bruger mine poster til opslag. Jeg har set så meget af videoen, at jeg har fået det indtryk, at taleren i videoen vil tilføje den funktion, som jeg efterspørger, stereo mix.

Kan man skrive 'til information'? Dermed fortæller man, at posten er for dem, der er interesseret.

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Optag al lyd stereo mix på ubuntu 12.04?

Indlægaf AJenbo » 15. aug 2015, 19:52

Forummet skal ses som en offentlig opslagstavle og ikke en personlig huske liste. Hvis du mener videoen er relevant må du skrive en linje om hvordan (syndes jeg nogenlunde du gør med det seneste indlæg).

Hvor i videoen mener du der bliver snakket om samtidig optagelse af input og out put. Det ville være mærkeligt hvis en person der forstår hvordan pulse audio mener det er noget der skal tilføjes, da det allerede er en mulighed, samt kalder det for stereo mix.

Tilbage til "Grafik og lyd"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster