mangler godt program til lectures.

Forum for support til grafik og lydkort.
cmay
Indlæg: 461
Tilmeldt: 24. feb 2009, 22:45

mangler godt program til lectures.

Indlægaf cmay » 1. jan 2011, 19:36

Jeg forbedredte engang et foredrags agtigt project. det gjorde jeg på et PC/daghøjskole ophold og det blev holdt en enkelt gang som afslutnings opgave.

jeg vil til at ud med det nu . renger med en enkelt mypsace side samt personlig kontakt til dem som jeg forventer kunne have interesse.

det omhandler min person ,liv historie og er ikke om sådan noget med open source eller linux at gøre.

men jeg mangler simlthen noget ordentligt programmel til slideshows og pictures og diverse som skal kunne bruges til dette formål.

synes ikke jeg har fundet noget brugbart.
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}

Finn Bjerke
Indlæg: 1962
Tilmeldt: 7. sep 2009, 23:33
IRC nickname: finnbjerke
Geografisk sted: Moss Norge

Re: mangler godt program til lectures.

Indlægaf Finn Bjerke » 1. jan 2011, 20:04

Hvis du gerne vil have en multimedie præsentation på nettet så vil jeg anbefale wordpress, se her http://wordpress.com/ Her er smuk og funktionel layout som er hurtig at opdatere og ændre. Din målgruppe kan så lægge kommentarer til det du laver.
Kardemommeloven er en god ting.

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: mangler godt program til lectures.

Indlægaf AJenbo » 1. jan 2011, 20:16

Standard programmet er openoffice.org præsentation, har du prøvet det og eventuelt andre?

cmay
Indlæg: 461
Tilmeldt: 24. feb 2009, 22:45

Re: mangler godt program til lectures.

Indlægaf cmay » 1. jan 2011, 20:24

takker.

Jeg var nødt til at lave en ny konto fordi jeg kan simplethen ikke juske mit (nye)kodeord. men er den samme person.

ja jeg ahr brugt de ting som er tilrådigighed og det vutter det ikke helt.

udover det så har jeg de ting på plads med sleve det som skal og bør ligge på nettet. der er ikke nogen grund til at ligge mit liv ud på nettet. der skal kun være en enkelt side som fungere som kontakt adresse.

meningen er jeg vil have en bærbar computer med hvor mine ting ligger på. som slideshows og animerered ting. jeg er nødt til at bruge noget som kan lave disse ting. ved ikke om man kan få det til mac evt. men da jeg har en ældgammel tiger installation kan jeg ikke forvente at kunne bruge den og er derfor nødt til at bruge min bærbare.

derudover de ting som jeg laver skal laves med grafik programmer samt photos som gerne må være nemt at bruge. evt sådan noget som import af slideshows organiseret i iphoto hvis man kan det.
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: mangler godt program til lectures.

Indlægaf AJenbo » 1. jan 2011, 20:50

Hvis du ikke kan huske din adgangs kode kan du få en midlertidig tilsendt via mail.

Det du beskriver lyder meget som openoffice.org præsentation. Du kan organiser dine billeder med f-spot eller shotwell

cmay
Indlæg: 461
Tilmeldt: 24. feb 2009, 22:45

Re: mangler godt program til lectures.

Indlægaf cmay » 1. jan 2011, 21:07

jeg kom til at ændre mit password og inden jeg havde set mig om så trykked jeg ved et uheld på return mens jeg fisked efter en kuglepen. jheg nåed ikke at få min email adresse ændret. den jeg brugte før eksistere ikke mere. så jeg kan ikke få tilsendt ny kode den vej.

jeg ville ændre koden fordi jeg kunne se der har været noget craking forsøg. selvom jeg meget lidt bruger kontoen her synes jeg det var nok fornuftigt at ændre den. beklager meget men jeg er nok nødt at blive ved som new_cmay.
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: mangler godt program til lectures.

Indlægaf AJenbo » 1. jan 2011, 21:32

Da jeg kan se i logen at du har brugt den samme net forbindelse har jeg rettet email adressen for din gamle bruger.

cmay
Indlæg: 461
Tilmeldt: 24. feb 2009, 22:45

Re: mangler godt program til lectures.

Indlægaf cmay » 1. jan 2011, 21:45

mange tak. det ville være dejligt nok. den siger så at den omtalte bruger (cmay) eller email ikke findes ?

det er glemt adgangs kode funktionen som ikke vil virke. altså for cmay.
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: mangler godt program til lectures.

Indlægaf AJenbo » 1. jan 2011, 21:48

Beklager det var min fejl, den skulle lige rettes engang til, men nu skulle den virke med den mail som du oprettede new_cmay med.

cmay
Indlæg: 461
Tilmeldt: 24. feb 2009, 22:45

Re: mangler godt program til lectures.

Indlægaf cmay » 1. jan 2011, 21:59

tak. det skulle vist virke. jeg har da været inde og ændre min kode til det ønsked.

ham der new_cmay skulle måske aflives så snart jeg har sikret mig jeg faktisk har haft succes med det ændred kode ord ?
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: mangler godt program til lectures.

Indlægaf AJenbo » 1. jan 2011, 22:04

Jeg prøver lige at overføre dine indlæg og så sletter jeg den, nu skulle du jo kunne få en ny kode Hvis du glemmer den.

cmay
Indlæg: 461
Tilmeldt: 24. feb 2009, 22:45

Re: mangler godt program til lectures.

Indlægaf cmay » 1. jan 2011, 22:06

tak. det virker også fint nu.
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}

Tilbage til "Grafik og lyd"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 1 gæst