Discworld, hvor?? *LØST*

Dette er forummet for spil til Ubuntu. Få hjælp til spillene og få hjælp til at afvikle Windows-spillene i fx Wine.
Fjederen
Indlæg: 99
Tilmeldt: 2. nov 2009, 17:46
IRC nickname: Fjeder
Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland

Discworld, hvor?? *LØST*

Indlægaf Fjederen » 16. nov 2009, 11:26

Hey I dygtige mennesker

Jeg har et lille problem, som jeg håber, der er en eller flere der kan hjælpe mig med..
Scummvm er et ganske interessant program, som jeg har tænkt mig at bruge til at spille Discworld med.. Problemet er bare, at jeg kører rundt i ring, nu jeg prøver at finde det :cry:
Jeg HAR kigget på abandonia, som virker til at være en ok side.. Men den version af Discworld de har er rimelig amputeret, idet der ikke rigtig er lyd med til det :|

De øvrige sider jeg har fundet frem til hvor det måske kan være, skal jeg trykke 117 forskellige steder, før jeg kan få tilladelse til noget som helst :? og det har jeg ikke lige lyst til at gøre..
Nogen af jer, der kender andre gode steder med abandonware, hvor det ikke er amputerede versioner af spillene, de har liggende ??

For god ordens skyld, vil jeg lige tilføje, at jeg håber ikke jeg træder nogen over tæerne eller overtræder reglerne for brug af ubuntudanmark's forum !
Senest rettet af Fjederen 16. nov 2009, 22:09, rettet i alt 1 gang.

Jarlen
Indlæg: 834
Tilmeldt: 1. jun 2008, 18:23
IRC nickname: Jarlen
Geografisk sted: København

Re: Discworld, hvor??

Indlægaf Jarlen » 16. nov 2009, 11:48

Hej

Wikipedia-artiklen om Discworld spillet har links til forhandlere.
Da der er tale om et ikke FreeWare spil, der stadig sælges skal du finde en forhandler der vil sælge dig spillet i et format, og til en platform som du kan bruge. Der linkes bl.a. til nogle amazon sites hvor spillene findes, prøv at se om du kan finde et til en fair pris.
jesperjarlskov.dk - Blog om Ubuntu, fri software og andet godt :-)

Fjederen
Indlæg: 99
Tilmeldt: 2. nov 2009, 17:46
IRC nickname: Fjeder
Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland

Re: Discworld, hvor?? LØST

Indlægaf Fjederen » 16. nov 2009, 22:09

Hey Jarlen og I andre

Jeg fandt ud af andetsteds, at det er Sony der har opkøbt Psygnosis, og dermed er det Sony, der ejer alle rettighederne til Psygnosis' spil. Så skal ikke regne med at se det som abandonware foreløbig :|
men takker for opmærksomheden og hjælpen til Jarlen :)
Må se om det er til at opdrive hos den lokale dvd pusher (læs: Læsehesten)..

Tilbage til "Spil"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster