Linux gaming on the rise: EA arrives on Ubuntu

Dette er forummet for spil til Ubuntu. Få hjælp til spillene og få hjælp til at afvikle Windows-spillene i fx Wine.
lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Linux gaming on the rise: EA arrives on Ubuntu

Indlægaf lath » 17. jun 2012, 15:59

Linux gaming on the rise: EA arrives on Ubuntu and Valve plans Steam port
After indie succeses, Linux is finally attracting mainstream game publishers.

http://arstechnica.com/gaming/2012/06/linux-gaming-on-the-rise-ea-arrives-on-ubuntu-and-valve-plans-steam-port/

Valve laver Linux udgave - det vidste jeg godt, men at EA også begynder at lave spil til Ubuntu?
Er det med EA en nyhed?
Jeg indrømmer gerne at det er virkeligt meget længe siden jeg har spillet et købe spil, men kommer der et seriøst godt spil til Linux, som er et native program, kan jeg godt finde på at slippe slanterne.

Så mangler vi bare at der også kommer kommerciel software der for tiden eksisterer til Windows til Ubuntu, så begynder det at se rigtig godt ud, for så har vi meget nemmere ved at overtale folk til at skifte styresystem.

Det må en en god ting, for så kan vi få fjernet fejl nr. 1. <-- gæt selv hvad det er :P

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

Tilbage til "Spil"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster