Spil Emnet er løst

Dette er forummet for spil til Ubuntu. Få hjælp til spillene og få hjælp til at afvikle Windows-spillene i fx Wine.
Jønse

Spil  Emnet er løst

Indlægaf Jønse » 13. feb 2011, 12:42

Hjælp!!
Til og med 8.04 var Napoleon kabalen en del af spil i Ubuntu, men er væk i 10.04. :cry: :cry: :cry: Min bedre halvdel savner den så meget at hun må ty til vores sidste Windows maskine for at lægge den kabale. Så jeg tør ikke overskrive den med nok en Ubuntu .
Er der nogen der har et tip :?: :?:

Artificial Intelligence
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 18. nov 2006, 10:21
Geografisk sted: Køge

Re: Spil

Indlægaf Artificial Intelligence » 13. feb 2011, 12:59

Den/Det kortspil der kommer default i Ubuntu har indbygget en masse kortspil. Man kan vælge i kortspillets menu. Lægger Napoleon ikke som en af dem?

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Spil

Indlægaf Christian.Arvai » 13. feb 2011, 13:06

Det er under kortspil, man skal bare vælge spil->vælg spil inde i kortspillet.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

soundpartner
Indlæg: 3461
Tilmeldt: 27. sep 2008, 23:51
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Spil

Indlægaf soundpartner » 13. feb 2011, 13:14

under programmer>spil>kabale der kan jeg starte en kabale, der som standart starter som en syvkabale, men her kan man under punktet spil, vælge vælg spil, og der kommer en liste med utallige kabaler deriblandt også napolion
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede

Jønse

Re: Spil

Indlægaf Jønse » 13. feb 2011, 16:07

soundpartner skrev:under programmer>spil>kabale der kan jeg starte en kabale, der som standart starter som en syvkabale, men her kan man under punktet spil, vælge vælg spil, og der kommer en liste med utallige kabaler deriblandt også napolion


Tusind tak, tusind tak :D :D :D
I kommer alle med i min vivs aftenbøn :!: Jeg var ikke klar over at der var så mange kabaler/spil i Ubuntu.
Det skulle ikke undre mig om der blev spenderet en flaske rødvin til middagen i dagens anledning ;) ;)

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Spil

Indlægaf Christian.Arvai » 13. feb 2011, 16:16

Kan du uploade den rødvin til os andre ;)

Spøg til side, markere du lige tråden som "løst" https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=11&t=8278
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Tilbage til "Spil"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster