Installation af Broadcom wireless B43

Spørgsmål eller problemer med kablet netværk, trådløst netværk, netværkshåndteringen eller andet som vedrører netværk.
PLH
Indlæg: 99
Tilmeldt: 24. apr 2008, 20:10

Re: Installation af Broadcom wireless B43

Indlægaf PLH » 4. aug 2008, 19:18

Hmm så virker mit trådløse ikke igen... Efter jeg geninstalleret Ubuntu...

Har igen prøvet Mikael Boldt guide, men denne gang virker den ikke, selvom lampen lyser...

Der kommer en besked når jeg slukker computeren, hvor ser jeg den besked, uden at den forsvinder efter nogle sekunder?

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Installation af Broadcom wireless B43

Indlægaf Christian.Arvai » 7. dec 2008, 15:55

Grundet nyt forum til netop netværk, bliver denne tråd flyttet til den nye lokalitet. :)
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Samsoe
Indlæg: 1
Tilmeldt: 14. jan 2009, 22:37
IRC nickname: Samsoe

Re: Installation af Broadcom wireless B43

Indlægaf Samsoe » 15. jan 2009, 00:36

Hey!!

Er der en som kan lave en udførlig beskrivelse, hvordan man får sit trådløse broadcom, til at virker på en ACER aspire 5020.

Og med udførlig mener jeg alt, også hvad man gør med downloadede filer, og om man ska downloade til desktop, som min auto gør, og ikke noget med "at man bare gør" (hvis der kommer nogen bare, kravler jeg op på taget, og råber "Vista er verdens bedste styresystem" mod alle verdenshjørner) Altså vejledning for dummies.

på forhånd tak

PS: har installeret UBUNTU 8.10

avminarm
Indlæg: 4
Tilmeldt: 17. jan 2009, 23:01

Re: Installation af Broadcom wireless B43

Indlægaf avminarm » 18. jan 2009, 22:43

Samsoe skrev:Hey!!

Er der en som kan lave en udførlig beskrivelse, hvordan man får sit trådløse broadcom, til at virker på en ACER aspire 5020.

Og med udførlig mener jeg alt, også hvad man gør med downloadede filer, og om man ska downloade til desktop, som min auto gør, og ikke noget med "at man bare gør" (hvis der kommer nogen bare, kravler jeg op på taget, og råber "Vista er verdens bedste styresystem" mod alle verdenshjørner) Altså vejledning for dummies.

på forhånd tak

PS: har installeret UBUNTU 8.10


Sådan en guide vil jerg også gerne se - jer er selv ny i ubuntu og har en hp dv6000 og efter flere timer baksen omkring det trådløse kort og jeg er skisme snart klar til at kravle på tatget med Samsoe!! -
meget gerne en vejledning for dummies pft.

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Installation af Broadcom wireless B43

Indlægaf Christian.Arvai » 18. jan 2009, 22:49

avminarm skrev:
Samsoe skrev:Hey!!

Er der en som kan lave en udførlig beskrivelse, hvordan man får sit trådløse broadcom, til at virker på en ACER aspire 5020.

Og med udførlig mener jeg alt, også hvad man gør med downloadede filer, og om man ska downloade til desktop, som min auto gør, og ikke noget med "at man bare gør" (hvis der kommer nogen bare, kravler jeg op på taget, og råber "Vista er verdens bedste styresystem" mod alle verdenshjørner) Altså vejledning for dummies.

på forhånd tak

PS: har installeret UBUNTU 8.10


Sådan en guide vil jerg også gerne se - jer er selv ny i ubuntu og har en hp dv6000 og efter flere timer baksen omkring det trådløse kort og jeg er skisme snart klar til at kravle på tatget med Samsoe!! -
meget gerne en vejledning for dummies pft.

hej og velkommen til forum :)


Jeg forstår udemærket jeres ønsker om at der bliver lavet guides, men i vil få bedre chancer for at folk ser jeres indlæg og hjælper jer med en løsning, hvis i startede det som en helt ny tråd om emnet, netværkfejlsøgning er et vidt begreb og det er så forskellige løsninger man skal bruge, at der nok ikke kommer en rigtigt guide om det, så jeg syntes du skal oprette en ny tråd.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

avminarm
Indlæg: 4
Tilmeldt: 17. jan 2009, 23:01

Re: Installation af Broadcom wireless B43

Indlægaf avminarm » 19. jan 2009, 18:41

det gør jeg så :D

Tilbage til "Netværk"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster