Hej
Jeg har en problem som jeg nok selv har skabt men ikke kan finde ud af at løse.
Firefox køre i næsten fullscreen. Jeg kan ikke se mine systembar i bunden og toppen af skærmen. Derudover kan jeg ikke se linjen hvor man kan minimere, maksimere og lukke vinduet. Hvordan fanden får jeg firefox til at stoppe med dette?
Håber der er en der kan hjælpe....
Firefox i fullscreen
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Firefox i fullscreen
Tasten "F11" er til fullscreen on/of
Eller prøv at slå "Visuelle effekter" fra
Eller prøv at slå "Visuelle effekter" fra
-
Jep kender F11
Men det er ikke helt fullscreen som firefox starter i. Det eneste der er forskelligt fra "normal" visning er at jeg ikke kan se den øverste bar i firefox hvor der f.eks står (ubuntu danmark support * skriv et svar - Mozilla Firefox) og man kan minimere, maksimere og lukke.
Derudover er den øverste og nederste bar på skrivebordet er gemt bag firefox
Men det er ikke helt fullscreen som firefox starter i. Det eneste der er forskelligt fra "normal" visning er at jeg ikke kan se den øverste bar i firefox hvor der f.eks står (ubuntu danmark support * skriv et svar - Mozilla Firefox) og man kan minimere, maksimere og lukke.
Derudover er den øverste og nederste bar på skrivebordet er gemt bag firefox
-
- IRC nickname: Jarlen
- Geografisk sted: København
Jeg har fået et lignende problem efter jeg har opdateret min Firefox, det plejer at hjælpe hvis jeg går i fullscreen mode (f11) og tilbage igen, men ja, det er ret irriterende.
jesperjarlskov.dk - Blog om Ubuntu, fri software og andet godt
-
Ja jeg kan også løse problemet ved at trykke F11 to gange. Men det er sku irreterende at skulle gøre hver gang.
Er der slet ingen der har en løsning?
Er der slet ingen der har en løsning?
Som jeg har læst det på nettet er det et problem mellem compiz fusion og firefox. Åben CompizConfig Settings Manager. Tryk på utiliy i venstre side. Tryk på workarounds. Fjern flueben fra legacy full screen. Det løser problemet hos mig.
Jan
Jan