Hej AJenbo
Jeg prøvede at trykke på det link du sendte, der stod meget jeg ikke forstod, mit engelsk er fra 5 til 7 klasse og det er 50 år siden, jeg kan godt forstå noget tale og skrift, så her er jeg også tynd is, men hvis min datter kommer hjem i dag efter arbejde, vil jeg spørge om hjælp

men hun er ung med bil og kæreste, så vi ved ikke hvornår hun er hjemme eller om hun kommer hjem i dag.
Jeg prøvede også at komme til Meny Til Genoprettelse ved at holde Venstre shift tast nede + prøvede også at klikke langsomt og hurtigt på venstre shift tast fra kl 20 til 1,30 Kom ikke ind, den startede bare forfra fra start til
jeg kom til orange bjælke. Er det ligesom Lotto enten kommer man ind eller så må man prøve igen og det kan måske tage over 5 timer at komme ind?
Jeg satte 16.04 dvd i Lenovoen og den startede op

Trykke Try Ubuntu. Nu er skærm billede som det skal se ud, bare uden mine mapper.
Men øverst i højre hjørne før lyd ikonet står der En (Engelsk) Jeg trykkede i try Ubuntu på Dansk, så burde der vel stå dansk (Da) der oppe? tiden er også Engelsk
Der er én mappe med Eksempler
Der er en anden mappe Installér Ubuntu 16.04.02 LTS
Jeg lader skærmen gå i pause, og venter til jeg får besked herfra, hvad jeg skal gøre