Installation af Ubuntu 7.04

Her kan du få hjælp til installationen af Ubuntu.
Billeman
Indlæg: 6
Tilmeldt: 5. apr 2007, 18:03
Geografisk sted: Frederiksberg

Installation af Ubuntu 7.04

Indlægaf Billeman » 5. apr 2007, 18:26

Hej!

Jeg er lidt i tvivl om hvornår jeg skal installere Ubuntu. Ingen tvivl om at den skal installeres, Vista er jeg noget videre træt af!
Problemet er hvornår
Skal jeg installere beta versionen nu (her i påsken, mens der er tid til at "hygge" sig med den),
eller skal jeg vente til den rigtige release d. 19 april, hvor 7.04 officielt bliver udgivet??

Er lidt i tvivl om hvis jeg installerer beta'en, vil den så blive til den "samme version" når jeg opdaterer d. 19 april eller hvordan hænger det sammen?

Vil nemlig gerne have en stabil version (ved ikke hvordan betaen er!?), da den skal bruges til skole, og jeg ikke gider at sidde op til eksamen med en computer der er gået kold...

Glæder mig til at få Ubuntu igen!
/Troels

Wikzo
Indlæg: 609
Tilmeldt: 24. nov 2006, 13:59
Geografisk sted: Århus N

Installation af Ubuntu 7.04

Indlægaf Wikzo » 6. apr 2007, 14:27

Hvis du vil undgå at rode alt for meget med dit system, vil jeg klart anbefale dig at vente på den "rigtige" udgivelse. Jeg har hørt, at betaen er meget stabil, men for en sikkerheds skyld vil det være smartest at vente. Den kommer jo om kun to uger :)
Billede

Svante

Installation af Ubuntu 7.04

Indlægaf Svante » 6. apr 2007, 14:50

Jeg ville installere beta-versionen nu, og bruge tiden frem til den endelige release med at prøve den af. Når 7.04 så endelig bliver frigivet, så ville jeg lave en "clean install". Det er selv min egen strategi :D

[alterego]
Indlæg: 9
Tilmeldt: 6. mar 2007, 16:56
Geografisk sted: Århus

Installation af Ubuntu 7.04

Indlægaf [alterego] » 19. apr 2007, 13:14

Øhm.. nu har jeg en dansk version af Edgy, men jeg har så også set at man 'uden videre' skulle kunne opdattere ens installation til Feisty.

På den baggrund: nogen der ved om det giver problemer at opdattere den danske Edgy til (en formodentlig engelsk) Feisty?

:)

Tilbage til "Installation"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster