Så ramte vi Karmic Koala Alpha6 (Ubuntu 9.10)

Bidrag til Projektet Ubuntu - her koordinerer vi noget af arbejdet.
Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Så ramte vi Karmic Koala Alpha6 (Ubuntu 9.10)

Indlægaf Jimmyfj » 19. okt 2009, 19:25

faweb skrev:Hvor henter man Firefox 3,6 beta og hvordan sætter men den ind istedet for 3,5?

Venlig hilsen
Flemming


Du kan hente den ved at følge denne guide - Men behold lige 3.5 på dit system, just in case: Vi taler jo om Beta-software her:

http://webupd8.blogspot.com/2009/10/install-firefox-36-beta1pre-in-ubuntu.html
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

faweb
Indlæg: 87
Tilmeldt: 22. nov 2008, 19:52
IRC nickname: fpa
Geografisk sted: Odense

Re: Så ramte vi Karmic Koala Alpha6 (Ubuntu 9.10)

Indlægaf faweb » 19. okt 2009, 21:20

Jimmyfj skrev:
faweb skrev:Hvor henter man Firefox 3,6 beta og hvordan sætter men den ind istedet for 3,5?

Venlig hilsen
Flemming


Du kan hente den ved at følge denne guide - Men behold lige 3.5 på dit system, just in case: Vi taler jo om Beta-software her:

http://webupd8.blogspot.com/2009/10/install-firefox-36-beta1pre-in-ubuntu.html


Hej Jimmy

tusind tak for det
Venlig hilsen
Flemming
Odense
Ubuntu 9,10 bruger

Trolden
Indlæg: 11
Tilmeldt: 3. feb 2009, 11:48
IRC nickname: Trolden
Geografisk sted: Viborg

Re: Så ramte vi Karmic Koala Alpha6 (Ubuntu 9.10)

Indlægaf Trolden » 28. okt 2009, 12:42

Vil bare lige sige at nu har jeg kørt UNR RC ind på en AAO og det kører bare rigtig godt. For det første har netbook remix fået en flot ansigtsløft, og så kan jeg virkelig mærke forskel på hastigheden fra at jeg havde en "almindelig" ubuntu 9.04 på den før. Samtidig har jeg ikke de samme problemer med mit trådløse net som jeg havde før, hvor jeg ind imellem kunne have lidt svært ved at komme på når der var nogle af mine naboer der havde tændt for deres trådløse net, nu har jeg kunnet logge på hver eneste gang i første forsøg i den lille uge jeg har kørt med det. om sagt har jeg kørt med det siden den kom i torsdags og hvis den gode opførsel fortsætter så vil jeg sige at de har fået lavet en rigtig god netbook udgivelse denne gang og så vil jeg skifte fra den "almindelige" ubuntu udgave til netbook remixet. Super oplevelse herfra.

Tilbage til "Projekt: Ubuntu"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster