Ubuntu-GNOME 13.10

Bidrag til Projektet Ubuntu - her koordinerer vi noget af arbejdet.
lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Ubuntu-GNOME 13.10

Indlægaf lath » 2. nov 2013, 09:37

pollute skrev:
Jimmyfj skrev:Indtil GNOME får rettet denne fejl, med lydstyrken, kan man bruge en smart lille feature, som burde virke under alle installationer af GNOME-Shell 3.10.1 - Hold din musemarkør hen over højttaler-ikonet øverst til højre og brug scroll-hjulet til at skrue op og ned for lyden.


Mange tak for den oplysning. Jeg er sikker på at det bare er et spørgsmål om tid, før mit keybord virker fyldt ud igen med Gnome 3.10. Jeg glæder mig meget til de nye applets, eller hvad man nu kalder dem (Musik og lign.).


Den feature virker også i LXDE, når en tool-tip (lille gul-brun kasse med sort tekst) dukker op efter en 1 til 2 sekunders pause.

Måske virker den feature i alle desktops?

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Ubuntu-GNOME 13.10

Indlægaf Jimmyfj » 2. nov 2013, 10:27

Jeg kan forestille mig, at den feature virker på tværs af alle desktops og alle distroes, og derfor ikke er noget synderlig specifikt for Ubuntu. Det eneste jeg godt kan savne er muligheden for at holde musen hen over en mp3, ogg eller what not, og filen/nummeret bliver afspillet med det samme.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

Tilbage til "Projekt: Ubuntu"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster