Så er der billeder - Hvis man bladrer hurtigt nok igennem dem er det næsten som live streaming
http://www.flickr.com/photos/dk_spook/s ... 740751047/
Kom ENDELIG med kommentarer, især hvis du kan sætte navn/nick på dem der optræder på billederne. Er der et billede online af dig du ikke bryder dig om, så sig til
Alle billederne er (naturligvis) frigivet under Creative Commons, hele smøren lyder således:
Creative Commons License
Alle billeder er lavet af Søren Siim Nielsen og licenseret under Creative Commons Navngivelse-Ikke-kommerciel-Ingen bearbejdelser 2.5 Danmark License. Hvis du vil bruge billederne på en måde eller i en kontekst der vil overskride denne licens, så kontakt mig på info@distraction.dk
Kort version: Brug billederne som du vil, så længe det fremgår at jeg er fotografen og det ikke er et kommercielt formål.
Alle billederne er reducerede i størrelse. Hvis du gerne vil have en kopi i fuld størrelse, eller bestemte mål, så send mig en mail på info@distraction.dk
Ubuntu 8.04 Release Party
-
- Geografisk sted: Gram//Skanderborg//Århus
-
- Geografisk sted: Valby
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Ubuntu 8.04 Release Party
det ser ud til at i hyggede jer , det var sjovt at få lidt ansigter på , også selv om der ikke var navne .
måske ses vi næste gang
måske ses vi næste gang
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Geografisk sted: Gram//Skanderborg//Århus
Re: Ubuntu 8.04 Release Party
sådanUBUNTU skrev:Rigtig gode billeder
Tak
christian.arvai skrev:det ser ud til at i hyggede jer , det var sjovt at få lidt ansigter på , også selv om der ikke var navne .
måske ses vi næste gang
Man er som sagt mere end velkommen til at skrive navne på dem man kender! Der er et kommentarfelt på Flickr der ville være oplagt at bruge...