To Geforce-kort sammen?

Spørgsmål, som ikke kan besvares i andre hardware-fora, bør stilles her.
eitreach
Indlæg: 2478
Tilmeldt: 24. jul 2007, 19:32
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

To Geforce-kort sammen?

Indlægaf eitreach » 2. okt 2007, 13:57

Min nuværende maskine er ved at bryde sammen stille og roligt, så istedet for at blive ved med at opgradere, valgte jeg at købe en ny. Jeg står dog stadig med et Geforce 7600GT på 256mb, som jeg brugte i min nuværende.

I den nye, vil der være et Geforce 8600GT på 512mb. Vil det være muligt at bruge de to kort sammen, og på den måde øge den generelle ydeevne?
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393

Artificial Intelligence
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 18. nov 2006, 10:21
Geografisk sted: Køge

To Geforce-kort sammen?

Indlægaf Artificial Intelligence » 2. okt 2007, 17:13

Nej, Hvis du vil bruge to kort er det fordi du bruger to skærme (er bedst istedet for at bruge et kort til to skærme).
Hvis du vil have noget til at hjælpe dit grafik-kort skal du have fat i 128 MB Ageia™ PhysX™ PCI-kort with physic-accelerator

comoneo
Indlæg: 2
Tilmeldt: 25. nov 2007, 00:57

To Geforce-kort sammen?

Indlægaf comoneo » 25. nov 2007, 18:16

Jeg låner lige tråden lidt :-)
Jeg står nemlig også snart med en hel PC der er blevet skiftet ud, og det AI siger om at bruge et kort per skæm lyder jo meget fornuftigt, men jeg kunne vel ikke lokke dig til at fortælle lidt om fordelene ved det?
Jeg skal nemlig have et setup med to skærme, og det kunne da være meget rart at genbruge noget fra den gamle maskine.

I den forbindelse vil jeg også gerne spørge, hvor nemt tror du det er og få til at virke?
Kunne du linke til en guide eller tråd eller noget hvor der står noget om det?

På forhånd mange tak

Tilbage til "Overordnet hardware"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster