lydoptagelse

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
Poul Brade
Indlæg: 21
Tilmeldt: 31. maj 2007, 22:28
Geografisk sted: 6830 Nr.Nebel

lydoptagelse

Indlægaf Poul Brade » 17. jul 2007, 09:47

Når jeg vil optage lyd via lydkortet får jeg denne meddelelse:
Dine lydoptageindstillinger er ugyldige. Kontrollér dem venligst under multimedie-indstillingerne.
Jeg kan bare ikke finde multimedie-indstillingerne.
Hvor finder jeg dem?

Venlig hilsen poul Brade
Oldie but goodie

Balder
Indlæg: 732
Tilmeldt: 1. dec 2006, 20:44

lydoptagelse

Indlægaf Balder » 17. jul 2007, 21:38

Hvad mener du med at optage lyd via lydkortet? Er det ikke et eller andet program, som skal bruges til at optage lyd med?

Hvilken slags lyd er der tale om og hvorfra skal den optages?
Mvh. - Balder

Poul Brade
Indlæg: 21
Tilmeldt: 31. maj 2007, 22:28
Geografisk sted: 6830 Nr.Nebel

lydoptagelse

Indlægaf Poul Brade » 18. jul 2007, 22:08

Hej Balder
Programmet som giver meddelelsen er lyd optager men programmet er ligegyldigt der er ingen af dem der reagerer.
Lyden kommer fra gramofon via forstærker via lydkort ac97
Oldie but goodie

Balder
Indlæg: 732
Tilmeldt: 1. dec 2006, 20:44

lydoptagelse

Indlægaf Balder » 19. jul 2007, 09:01

Har uden held googlet på problemet med både danske og engelske søgeord. Alle mulige andre ting dukker op omkring Sound Recorder, men altså ikke noget om lige præcis den fejlmelding du får.

Det er der naturligvis ikke noget underligt i, eftersom det er lidt småt med noget brugbart om Ubuntu, når det skal være på dansk. Og jeg kan ikke gætte mig til hvad fejlmeldingen hedder på engelsk.

Det ville være rart med fejlmeldingens nøjagtige ordlyd. På engelsk! Er sikker på at det ville give et langt bedre søgeresultat på Google.

Du kunne måske køre live-cd'en, prøve lydoptageren og så vise den engelske fejlmelding...
Mvh. - Balder

Tilbage til "Programmer i Ubuntu"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster