Lubuntu og Spotify Emnet er løst

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
axelf
Indlæg: 93
Tilmeldt: 1. jul 2014, 10:58

Lubuntu og Spotify

Indlægaf axelf » 19. maj 2018, 11:33

Hej.
Ved ikke om dette er rigtige forum (Lubuntu?) og om det er rette gruppe. Har en 32bit maskine (som angivet i signatur) med 16.04 LTS og som bruges til streaming. Ønskede at anvende et 'fremtidssikret' OS og installerede Lubuntu 18.04 LTS uden problemer. Ved installation af Spotify - som 'kun' kunne findes til Ubuntu - støtte jeg i det problem, at jeg ikke kunne gå i settings (under Menu) for at ændre på download Quality - abonnerer på Premium. Menu kunne åbnes, men forsøg på at komme i Settings var uden at dette rullemenu blev åbnet. Programmet virkede til at fungerer, men som skrevet med nævnte problem. Nogen som har oplevet samme problem og/eller er der nogen som har en løsning?
Med venlig Hilsen
Axel

Lifebook E8420 Ubuntu 20.04 LTS 64-bit
Processor: Intel® Core™2 Duo CPU P8600 @ 2.40GHz × 2
Grafik: Mobile Intel® GM45 Express Chipset

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Lubuntu og Spotify  Emnet er løst

Indlægaf AJenbo » 19. maj 2018, 11:43

Lubuntu er blot Ubuntu med andre pakke tilvalg så det burde vær det samme.

Det ser ud til at virke på min maskine (Ubuntu 16.04). Prøv eventuelt at køre det via terminalen og se om der kommer nogle fejlbeskeder der.

axelf
Indlæg: 93
Tilmeldt: 1. jul 2014, 10:58

Re: Lubuntu og Spotify

Indlægaf axelf » 22. maj 2018, 09:00

Har nu igen installeret Lubuntu 18.04 LTS (clean Installation) og efterfølgende Spotify. Fik samme resultat, men - finder så ud af at skærmen på Lubuntu fungerer anderledes end med Ubuntu - kan ikke blot dobbeltklikke på Menupunkter (i dette tilfælde i Spotify), men skal bruge Enter for at komme videre - så lærte jeg det.
Alt fungere nu som det skal. Håber andre kan bruge dette til noget.
Med venlig Hilsen
Axel

Lifebook E8420 Ubuntu 20.04 LTS 64-bit
Processor: Intel® Core™2 Duo CPU P8600 @ 2.40GHz × 2
Grafik: Mobile Intel® GM45 Express Chipset

Tilbage til "Programmer i Ubuntu"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster