printer

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
lenny

printer

Indlægaf lenny » 27. dec 2017, 14:03

kører mate 16.04 64 bit efter sidste opdatering kan jeg ikke printe noget fra min PC har slettet den printer der var og installeret den igen det er en epson cx29nf som altid går noget galt, ja jeg ved i ikke har problemer men det er der mange der har og selv om man geninstallerer systemet og henter en ny ISO fil skal der opdateres 2-300 mb filer ikke andet end lort

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: printer

Indlægaf AJenbo » 27. dec 2017, 21:43

Hvilken opdatering drejer det sig om? Hvis du ofte har problemer med printeren hvordan kan du så se om det ikke blot er et generelt problem med den og at de burde være forårsaget af en opdatering denne gang?
Hvordan har du installeret den?

Jeg kan ikke finde en printer med det model nummer du omtaler, prøv eventuelt at søge på deres side og se om du kan finde den korrekte model, så er vi lidt bedre stillet med a hjælpe.
https://epson.com/search/

Der udgives løbende nye iso udgaver som inkludere alle de opdateringer der kommet siden sidst, på den måde skal man ikke hente så mange opdateringer efter installationen. 300mb ud af 1.5GB (20%) er vis overkommeligt syndes jeg, eller er du vand til noget meget mindre andet steds fra? Sikkerheds opdatering syndes jeg heller ikke man skal vrisse af næsen af og at kalde dem lort er lidt noget pis som du gerne må taget et andet sted hen.

Tilbage til "Programmer i Ubuntu"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster