Hvad er "best buy" i vore dage ? Jeg nægter pure at betale for 4-5000 kr hvert andet år i fremtiden og jeg ønsker at undgå MAC/Windows. Jeg kan måske leve uden hardware tastatur, men så skal der være palds til mine store fingre, helst på en lille skærm (ikke muligt jeg ved det) Samsung virker fornuftigt generelt, jeg ønsker at oplade batteri så sjældent som muligt. At være "first mover" på det nyeste orker jeg ikke. Sidste års model i telefoner (og rødvin samt evt. kæreste) er OK for mig.
Om Battteriøkonomi: http://www.mobil.nu/nyheder/sadan-far-dit-smartphone-batteri-5-gange-laengere-levetid-1.506769.html
”Lader man helt op og tømmer batteriet helt, så får kan man oplade cirka 300-350 gange. Lader man batteriet op til 75 procent og tager mobilen i brug til batteriet er nede på 25 procent, så kan man lade batteriet op cirka 1.500 gange. Så skal du have mest ud af dit batteri, ja så skal det altså ikke lades helt op og det må heller ikke tømmes helt”, forklarer batteriekspert Rune Sylte hos batteriproducent GPBM Nordic til Mobil.