Nu nærmer dommedag sig

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Nu nærmer dommedag sig

Indlægaf Christian.Arvai » 21. dec 2012, 13:38

Det må jo så betyde, at vores admins har været forudseende og hostet vores site på denne server
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Brugeravatar
NickyThomassen
Admin
Indlæg: 3650
Tilmeldt: 5. mar 2010, 19:58
IRC nickname: nicky
Geografisk sted: 192.168.20.42

Re: Nu nærmer dommedag sig

Indlægaf NickyThomassen » 22. dec 2012, 12:05

Hmm, stadig her...
Jamen så kan endnu en dommedag indenfor min levetid krydses af :)

Det må blive nummer 4, som jeg selv kan huske. Den første var en komet der kunne ses fra jorden, men jeg kan desværre ikke huske detaljerne, Den anden var overgangen til 2000, og den tredje var så det der rapture-noget, som åbenbart sker med jævne mellemrum. Jeg glæder mig allerede til at høre hvad nummer 5 bliver.

Jeg forstår så ikke den anden del, der har været med afslutningen af denne Maya-periode. Det handler om en ny oplysningsperiode for den menneskelige bevidsthed, som buddig* også nævnte i starten af tråden. Hvorfor vendte til en kalender udløber, med at træde ind i en ny og højere bevidsthed? Og hvorfor kan vi ikke selv gøre det? Det må jo betyde, at man konkluderer at noget udefra-kommende skal gøre det for os, og at vi som mennesker er ude stand til at løfte os selv.

Men ok, det fjerner selvfølgelig ansvaret fra det enkelte menneske.

---
* Den holdning jeg kommenterer på, er ikke den buddig udtrykker i hans indlæg, men den der fx kan læses her
http://www.dengyldnecirkel.dk/da/component/acymailing/archive/view/listid-3-aktuel-kommentar/mailid-31-forventninger-til-2012
Der har i de sidste 25 år været flere markante år, som hver især har åbnet for nogle af den nye tids indstrømninger. Nogle af disse indstrømninger er iværksat fra det større kosmiske liv, nogle fra Sirius, nogle fra solvæsenet og andre fra Shamballa eller stråle-ashramerne. Nogle er iværksat af rumfolket og andre er tilpasset astrologiske konstellationer.

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Nu nærmer dommedag sig

Indlægaf lath » 22. dec 2012, 15:20

TitanusEramius skrev:Hmm, stadig her...
Jamen så kan endnu en dommedag indenfor min levetid krydses af :)

Det må blive nummer 4, som jeg selv kan huske. Den første var en komet der kunne ses fra jorden, men jeg kan desværre ikke huske detaljerne, Den anden var overgangen til 2000, og den tredje var så det der rapture-noget, som åbenbart sker med jævne mellemrum. Jeg glæder mig allerede til at høre hvad nummer 5 bliver.

Jeg forstår så ikke den anden del, der har været med afslutningen af denne Maya-periode. Det handler om en ny oplysningsperiode for den menneskelige bevidsthed, som buddig* også nævnte i starten af tråden. Hvorfor vendte til en kalender udløber, med at træde ind i en ny og højere bevidsthed? Og hvorfor kan vi ikke selv gøre det? Det må jo betyde, at man konkluderer at noget udefra-kommende skal gøre det for os, og at vi som mennesker er ude stand til at løfte os selv.

Men ok, det fjerner selvfølgelig ansvaret fra det enkelte menneske.

---
* Den holdning jeg kommenterer på, er ikke den buddig udtrykker i hans indlæg, men den der fx kan læses her
http://www.dengyldnecirkel.dk/da/component/acymailing/archive/view/listid-3-aktuel-kommentar/mailid-31-forventninger-til-2012
Der har i de sidste 25 år været flere markante år, som hver især har åbnet for nogle af den nye tids indstrømninger. Nogle af disse indstrømninger er iværksat fra det større kosmiske liv, nogle fra Sirius, nogle fra solvæsenet og andre fra Shamballa eller stråle-ashramerne. Nogle er iværksat af rumfolket og andre er tilpasset astrologiske konstellationer.


Wow, mage til vås!
Imponeret så meget vrøvl de kan skrive i nogle få sætninger.

De har et kursussted og sælger bøger, hvilket alle fupforetagender bruger til at hive penge ud af folk.
Der er mere af det her (hint lys-arbejder rejser): www dot thegoldenfoundation dot net slash da slash -link findes på forsiden af dengyldnecirkel dot dk

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

buddig
Indlæg: 746
Tilmeldt: 18. maj 2011, 21:54
Geografisk sted: Ugelbølle ved Aarhus

Re: Nu nærmer dommedag sig

Indlægaf buddig » 22. dec 2012, 18:36

Når vi stadig skriver her, så er det tegn på at vores verden ikke gik under...
og tak for det i en verden, hvor andre oplever at verden styrter sammen omkring dem.
Her er mere godt læsestof til os, der er med videre.
http://harthimmer.dk/2012/12/jorden-gar-under-21-dec-2012/
http://harthimmer.dk/2012/12/forudsigelser-for-2013/

Vist findes der folk, der laver forretning i den spirituelle verden, men der er også rigtig meget
fri Open Source læsestof, der gør det muligt selv at arbejde med det.
Der findes også bøger, kurser og foredrag, der absolut er pengene værd.
Jeg foretrækker for det meste selv at arbejde med det og dele viden frem for at købe det.
På samme måde som med software, eller med mad.
Opskrifter er frit tilgængelige, og kvaliteten af hjemmelavet mad behøver ikke at være dårligere end af færdigkøbt.
// Henning

Tilbage til "Off-Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster