Rushfiles

Har du en guide til en funktion eller et program? Har du tips og trick, som du gerne vil dele med andre? Post dem her.
Brugeravatar
leifjoha
Indlæg: 215
Tilmeldt: 26. okt 2013, 13:37
Geografisk sted: Haderslev

Rushfiles

Indlægaf leifjoha » 29. maj 2017, 22:55

For os med domæner hostet ved one.com, har vi frit "Rushfiles" som en mulighed for brug af skyen mellem vores forskellige "maskiner" og forskellige styresystemer. Det er også muligt at etablere specifikt "share" for enkelte filer med andre personer.

Rushfiles har app. til Windows og Mac, som giver dig et "drive i skyen" , du kan vælge at gøre det fast ved opstart som ekstra HD. Men en sådan app findes vist ikke til LINUX. Du kan dog sagtens dele din sky mellem Windows og Ubuntu, blot skal du i Ubuntu åbne via din browser. Adressen kan du aflæse ved indlogning til Rushfiles via dit Kontrolpanelet hos one.com. Denne adresse kan du så eventuelt sende til dine partnere på din Share.

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Rushfiles

Indlægaf AJenbo » 29. maj 2017, 23:22

Har de WebDAV undersøttelse?

Brugeravatar
leifjoha
Indlæg: 215
Tilmeldt: 26. okt 2013, 13:37
Geografisk sted: Haderslev

Re: Rushfiles

Indlægaf leifjoha » 30. maj 2017, 10:17

Undskyld men aner det ikke - så vidt jeg kan se, er det en server som One lejer/anskaffer sig ved Rushfiles firmaet, hvorvidt det overhovedet ligger hos One eller hos Rushfiles ????
Men det virker og er nemmere også i stedet for mit lokale netværk, hvor Windows - Samba kan være tung omkring hvilke adgangskoder man skal bruge fra det ene til det andet. Var det ikke et emne for en guide?

kh
Leif

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Rushfiles

Indlægaf AJenbo » 30. maj 2017, 10:44

Alle guides er velkommende :)

Brugeravatar
leifjoha
Indlæg: 215
Tilmeldt: 26. okt 2013, 13:37
Geografisk sted: Haderslev

Re: Rushfiles

Indlægaf leifjoha » 30. maj 2017, 16:13

...men jeg kan ikke lave en sådan jeg er blot en "ældre" hobbybruger. :P

Tilbage til "Guides og HowTo's"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster