Med over 400 som har set den første.
Ville jeg lige lave en ny, og bedre support video om hvordan man installere Java på Ubuntu.
Hvis du har gemt linket til den gamle, vil jeg anbefale du gemmer den nye, da den er en del forbedret
https://www.youtube.com/watch?v=Sk0S0diCbEU
Husk og se den i HD
Ny Java Video
-
- Geografisk sted: Kolding
Ny Java Video
Senest rettet af martin joergensen 11. sep 2014, 15:59, rettet i alt 1 gang.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Ny Java Video
Lyden er bestemt bedre end i den forrige video
-
- Geografisk sted: Kolding
Bestemt
-
- IRC nickname: How to be me
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
@Martin
Dine videoer er stadig i den ganske beskedne delmængde af videoer på youtube som ikke har nogen lyd når jeg afspiller i chrome på linux.
Der er lyd i praktisk taget alle andre kombinationer:
firefox/flash/linux
Midori/flash/linux
Chrome/HTML5/windows
firefox/flash/windows
IE/HTML5/Windows
Men ikke:
chrome/HTML5/linux
chromium/HTML5/linux
(i ingen af disse kombinationer er der umiddelbart nogen mangler hvis man højreklikker på videoen og vælger "Om HTML5", det er der til gengæld i IE/HTML5/windows hvor jeg HAR lyd). Jeg er ikke gået mere i dybden med at teste disse browsere.
Det eneste mønster jeg kan genkende må være kombinationen af HTML5/linux ikke fungerer for mig. Men jeg har svært ved at forestille mig at det skulle være generelt, så ville nogen af jer vel være stødt på det samme. Jeg skal også understrege et det ikke generelt er et problem for mig at få lyd med kombinationen chrome/HTML5/linux, hvilket faktisk er det jeg bruger som standard, men kun et problem i forhold til Martins videoer og 1 ud af cirka 50 andre vil jeg gætte på.
Som bonusoplysning har midori/flash/linux godt nok lyd med farverne er negative.
Opsummering. Ingen problemer op windows kun på linux og kun med HTML5.
Dine videoer er stadig i den ganske beskedne delmængde af videoer på youtube som ikke har nogen lyd når jeg afspiller i chrome på linux.
Der er lyd i praktisk taget alle andre kombinationer:
firefox/flash/linux
Midori/flash/linux
Chrome/HTML5/windows
firefox/flash/windows
IE/HTML5/Windows
Men ikke:
chrome/HTML5/linux
chromium/HTML5/linux
(i ingen af disse kombinationer er der umiddelbart nogen mangler hvis man højreklikker på videoen og vælger "Om HTML5", det er der til gengæld i IE/HTML5/windows hvor jeg HAR lyd). Jeg er ikke gået mere i dybden med at teste disse browsere.
Det eneste mønster jeg kan genkende må være kombinationen af HTML5/linux ikke fungerer for mig. Men jeg har svært ved at forestille mig at det skulle være generelt, så ville nogen af jer vel være stødt på det samme. Jeg skal også understrege et det ikke generelt er et problem for mig at få lyd med kombinationen chrome/HTML5/linux, hvilket faktisk er det jeg bruger som standard, men kun et problem i forhold til Martins videoer og 1 ud af cirka 50 andre vil jeg gætte på.
Som bonusoplysning har midori/flash/linux godt nok lyd med farverne er negative.
Opsummering. Ingen problemer op windows kun på linux og kun med HTML5.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Lyden virker fint her med chrome linux html5
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Ja. Det tænkte jeg nok.