Rdio.com - webbaseret alternativ til Spotify

Har du en guide til en funktion eller et program? Har du tips og trick, som du gerne vil dele med andre? Post dem her.
andsen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 4. apr 2008, 22:24
Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland

Rdio.com - webbaseret alternativ til Spotify

Indlægaf andsen » 2. apr 2012, 16:54

Hej alle!

Hvis man af den ene eller anden grund ikke synes Spotify er det fedeste, men stadig gerne vil give 49 / 99 kr om måneden for at streame ligeså meget som rettighedsindehaverne tillader, så er Rdio.com måske det man søger. Forskellen er, at man kan bruge både webinterface + mobil / tablet hvis man giver 99 pr. måned, mens det kun er webinterfacet man kan bruge til 49 pr. måned.

Det kræver ikke at man installerer noget på sin PC (stort plus), så man slipper for at køre beta-software. Det kan prøves gratis i 6 dage, så man kan få en følelse af det. Jeg er positivt stemt efter min første dag - mere end jeg var omkring Spotify da det kom til Danmark.

http://www.rdio.com

Prøv det og kom gerne med input om andre streaming alternativer der kan bruges i Ubuntu:-)
Dell Studio XPS 16 Ubuntu 11.10 64-bit - Windows 7 64-bit
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD

"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams

Tilbage til "Guides og HowTo's"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster