Nordeas Budgetmodul - hvilken browser virker?

Har du en guide til en funktion eller et program? Har du tips og trick, som du gerne vil dele med andre? Post dem her.
OldFart
Indlæg: 158
Tilmeldt: 21. mar 2008, 09:13
IRC nickname: Oldfart
Geografisk sted: Haslev

Nordeas Budgetmodul - hvilken browser virker?

Indlægaf OldFart » 9. jun 2010, 19:52

Halløj!

Under henvisning til denne guide: https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=11&t=10803

Som efterfølgende har affødt følgende spørgsmål: https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=3&t=10871

satte jeg mig for, at undersøge hvilke browsere, der fuldt ud kunne understøtte Nordeas netbank, enten uden videre eller ved at installere et plugin!

Jeg skal naturligvis også betone at jeg ikke har styr på alle nedenstående browseres funktions muligheder, og har derfor i nogen tilfælde været nødsaget til at opgive da min teknisk kunnen ikke slog til :shock:

Følgende browser har været testet:

1. Firefox
Resultatet af testen: Hvis ovenstående Guide følges virker samtlige moduler upåklageligt i Nordeas netbank løsning!

2. Seamonkey
Resultatet af testen: Hvis ovenstående Guide følges virker samtlige moduler upåklageligt i Nordeas netbank løsning!

3. Konqueror (kde-standardbrowser)
Resultatet af testen: Hvis ovenstående guide følges, er det muligt at logge på, udfører alle funktioner, DOG med undtagelse af Budgetmodulet, da det ikke lykkedes at finde en "User agent switcher" der fungerede/jeg kunne finde ud af at installere!

4. Chromium (opensource-udgaven)
Edit:Resultatet af testen:kan umiddelbart logge på Nordeas netbank.
Hvilket gøre det muligt at anvende alt undtagen budget modulet! - Det viser sig at der rent faktisk findes en tilføjelse til denne browser: "User-Agent Switcher for Chrome", men jeg får ikke mulighed for at anvende budgetmodulet!

5. Opera
Resultatet af testen: Det lykkedes ikke at logge på banken!

6. Epiphany (enkel browser til gnome)
Resultatet af testen: Det lykkedes ikke at logge på banken!

7. midori
Resultatet af testen: Det lykkedes ikke at logge på banken!

Anbefaling!

På baggrund af mine (uvidenskabelige)Tests - vil jeg anbefale at man anvender følgende browsere, hvis man samtidigt er "ramt" af Nordeas netbank:

Firefox og seamonkey, da disse 2 er dem der er "nemmest" at gå til hvis guiden der er linket til øverst i dette indlæg følges fra A - Z!
VH
/Lars [Som altid markerer sine forespørgsler som "løst" - Når de er løst]

"Vi to vi ku køb' ti sko
men vi ka kun få to på
vi tre vi ku hejs’ ti flag
men vi blev kun født én dag"

Tilbage til "Guides og HowTo's"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster