Ubuntu Live! i Kbh lørdag den 1. november

Alt omkring ubuntudanmark.dk
soundpartner
Indlæg: 3461
Tilmeldt: 27. sep 2008, 23:51
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Ubuntu Live! i Kbh lørdag den 1. november

Indlægaf soundpartner » 4. nov 2008, 15:22

soundpartner skrev:ok nu er jeg vedat blive lidt irriteret. jeg indrømmer at jeg da bare kunne ladevære mmed at glemme min strømforsyning. men helt ærligt. jeg vil sgu gerne have den igen, og gerne sådan rimelig hurtigt.
hvis den bare endte i den der kasse... hvor er den kasse så nu? hvem harden? jeg vil have min strømforsyning


og jeg mangler stadig bare at høre fra ham der har den kasse hvor den er endt...

hvor svært kan det være at gætte at hvis nogen glemmer en strømforsygning så vil de gerne have den retur?


/me er sur nu
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede

Pihl
Indlæg: 1045
Tilmeldt: 13. sep 2006, 15:35
IRC nickname: mpih
Geografisk sted: Århus

Re: Ubuntu Live! i Kbh lørdag den 1. november

Indlægaf Pihl » 4. nov 2008, 19:47

Soundpartner, jeg så desværre ikke noget til din strømforsyning, og det vil være dybt ærgeligt, hvis du har mistet den. Der er åbenbart heller ikke nogen, som læser denne tråd, der kender noget til den. Uanset om den kom med i en kasse eller på anden måde blev lagt et andet sted hen.

Jeg vil opfordre dig at skrive på mailinglisten, hvor der helt sikkert er folk, som var med til Ubuntu Live!, men som ikke læser denne tråd. Husk at melde dig ind i listen så du også får svarene: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-dk

Jeg håber du finder den igen.

soundpartner
Indlæg: 3461
Tilmeldt: 27. sep 2008, 23:51
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Ubuntu Live! i Kbh lørdag den 1. november

Indlægaf soundpartner » 4. nov 2008, 19:57

Pihl skrev:Soundpartner, jeg så desværre ikke noget til din strømforsyning, og det vil være dybt ærgeligt, hvis du har mistet den. Der er åbenbart heller ikke nogen, som læser denne tråd, der kender noget til den. Uanset om den kom med i en kasse eller på anden måde blev lagt et andet sted hen.

Jeg vil opfordre dig at skrive på mailinglisten, hvor der helt sikkert er folk, som var med til Ubuntu Live!, men som ikke læser denne tråd. Husk at melde dig ind i listen så du også får svarene: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-dk

Jeg håber du finder den igen.

ihh tak pihl det var da et dejligt konstruktivt svar
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede

Tilbage til "Ubuntu Danmark"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster