Ubuntu sammenkomst i Århus

Alt omkring ubuntudanmark.dk
Pihl
Indlæg: 1045
Tilmeldt: 13. sep 2006, 15:35
IRC nickname: mpih
Geografisk sted: Århus

Ubuntu sammenkomst i Århus

Indlægaf Pihl » 11. aug 2008, 22:15

Hej alle

Vi er et par stykker fra Ubuntu community'et, som har tænkt os at mødes en aften til en øl i Århus på en café eller lignende. Ikke noget stort partitioneringsteoretisk oplæg eller kernel_modules gennemgang i powerpoint, men bare en flok ligesindede, som mødes til en lille øl. Sodavand er også ok.

Nogle af os har mødt hinanden før, og andre glæder vi os til at møde. Nogen har måske skrevet så meget sammen, at det bliver helt "nårh, det var DIG med det der Huswei E630 modem, som ikke virkede, nå hvordan har din kone og børn det så..." ;)

Nah, bottomline er bare, at det er sjovt at se hinanden In Real Life. Og det er jo ikke sådan, at vi mangler et emne at snakke om :roll:

Vi mødes torsdag den 28. august kl. 19.30 foran indgangen til domkirken. Her vil Broder_Barteser (aka. Wrapper) foretage en lille altergang og tage mod jeres bønner - eller også vil vi drage mod en café eller lignende, hvor vi kan nyde en øl eller sodavand, og hvor det forhåbentlig samtidigt er til at tale sammen. For danse skal vi vel ikke? :|

Skriv lige en besked her, så vi har en nogenlunde ide om, hvor mange vi bliver. Vi kommer jo til at udvælge et sted efter antallet. Skriv også gerne et forslag til hvor vi skal gå hen efter Wrappers bønnemøde.

Og ikke-århusianere er naturligvis mere end velkommen til at dukke op. Det bliver sikkert ikke noget vildt (ikke for mit eget vedkommende), så det skulle være muligt at køre derfra og til i bil.

Vel mødt!

Wrapper
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. nov 2006, 21:04
Geografisk sted: Århus, Denmark

Re: Ubuntu i Århus

Indlægaf Wrapper » 11. aug 2008, 22:19

Pihl skrev:Vi mødes torsdag den 28. august kl. 19.30 foran indgangen til domkirken. Her vil Broder_Barteser (aka. Wrapper) foretage en lille altergang og tage mod jeres bønner - eller også vil vi drage mod en café eller lignende, hvor vi kan nyde en øl eller sodavand, og hvor det forhåbentlig samtidigt er til at tale sammen. For danse skal vi vel ikke? :|



altergang? :S
håber godt nok de bønner jeg ska tage imod er kaffebønner - alt det andet fis gi'er jeg ik. Nå men det sku nok være muligt at finde en café i det område ;)
Billede

Billede

thj01
Indlæg: 2667
Tilmeldt: 21. nov 2006, 10:06
Geografisk sted: Fredericia

Re: Ubuntu sammenkomst i Århus

Indlægaf thj01 » 11. aug 2008, 22:44

Men det kunne nu være sjovt hvis vi kunne mødes en lørdag i stedet for - og hvor vi også kan nørde.
Forfatter til Ubuntuguiden: http://www.vidas.dk/guides/ubuntuguiden.html

Kører LTS udgaverne.

"It's always easy if you know how to do it."

Stra
Indlæg: 3105
Tilmeldt: 16. jun 2007, 10:26
Geografisk sted: Ikast-Herning

Re: Ubuntu sammenkomst i Århus

Indlægaf Stra » 11. aug 2008, 22:59

God idè

men torsdag er godt nok en skidt dag for mig.

Stra
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10

Wrapper
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. nov 2006, 21:04
Geografisk sted: Århus, Denmark

Re: Ubuntu sammenkomst i Århus

Indlægaf Wrapper » 24. aug 2008, 17:15

Pihl og jeg er kommet frem til at vi ikke holder sammenkomsten på Torsdag. Vi vil gerne flytte det til en mere passende dag, Pihl har dog ikke selv tid næste weekend... Hvilken dato synes i vi skal mødes? Jeg kan selv stortset alle dage efter kl. 13.00 ;)
Billede



Billede

Casper Hansen
Indlæg: 1443
Tilmeldt: 23. jan 2008, 17:47

Re: Ubuntu i Århus

Indlægaf Casper Hansen » 24. aug 2008, 18:50

Wrapper skrev:Nå men det sku nok være muligt at finde en café i det område ;)


Skolegade ligger jo lige en spytklat væk derfra.
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst

Tilbage til "Ubuntu Danmark"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster