Hvad kan du bedst lide ved Ubuntu?

Alt omkring ubuntudanmark.dk

Hvad kan du bedst lide ved Ubuntu?

At Ubuntu er stabil
10
17%
Compiz effekterne
1
2%
At der ikke er virus eller spyware
9
16%
At det ikke er Windows
2
3%
At det er Open Source
14
24%
At det er gratis
6
10%
Pakkehåndteringen / at programmer bliver automatisk opdateret
3
5%
Community'et omkring Ubuntu
8
14%
Andet (hvad?)
4
7%
Ved ikke
1
2%
 
Afgivne stemmer: 58

Casper Hansen
Indlæg: 1443
Tilmeldt: 23. jan 2008, 17:47

Re: Hvad kan du bedst lide ved Ubuntu?

Indlægaf Casper Hansen » 17. sep 2008, 14:45

Stemte andet, fordi alle valgmuligheder gav mening for mig.
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst

Pharao
Indlæg: 4
Tilmeldt: 13. sep 2007, 20:18
Geografisk sted: DaN

Re: Hvad kan du bedst lide ved Ubuntu?

Indlægaf Pharao » 20. sep 2008, 10:12

Stemte også andet fordi meget af det andet passede på mig.

At systemet er gratis (næsten), koster jo en cd et par gange om året, hvis man vil have den nyeste distro, rimeligt nemt at gå til systemet for en newbie, noget skal læres the hard way, samt har ikke siden win 98 haft en original af et system.

Da jeg absolut ikke gamer ret meget, så kan de få spil jeg spiller til at køre gennem wine etc.

Canon IP4000, gør desværre det, at jeg må køre dual boot (indtil vider), for vil da gerne kunne printe på min dvd/cd'er.

Nogle ting kører bedre med Ubuntu og andet med Win, men Ubuntu har p.t vist sig mere stabilt end win, Transmission og Konversation, 2 programmer jeg bruger meget er absolut meget bedre i stabilitet og mindre krævende, end de windows apps jeg har brugt til det samme.

smeg0l
Indlæg: 5
Tilmeldt: 27. apr 2008, 15:44
IRC nickname: smeg0l
Geografisk sted: Horsens

Re: Hvad kan du bedst lide ved Ubuntu?

Indlægaf smeg0l » 21. sep 2008, 15:32

Det er med ubuntu som med alt andet her i verden tingene bliver til hvad man gør dem til den 1 grund til jeg valgte ubuntu er communityet. Og at Det er Open Source at man har indflydelse
og hvad andgår communityet har jeg ikke fundet noget samarbejde som kommer i nærheden af ubuntu's. Det er efter min mening det Bedste på grund af Code Of Conduct :D Jeg har en såkaldt mulighed for at være "social" samtiddig med at jeg selv trækker grænsen hvis jeg ikke kan klare mere er det såre simpelt at slukke for min klient eller computer :twisted:
Jeg må søge det i stjernerne som jeg blev nægtet på Jorden

Albert Einstein

Tilbage til "Ubuntu Danmark"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster