Post-Party

Alt omkring ubuntudanmark.dk
Pihl
Indlæg: 1045
Tilmeldt: 13. sep 2006, 15:35
IRC nickname: mpih
Geografisk sted: Århus

Post-Party

Indlægaf Pihl » 27. apr 2008, 13:57

Jah, så er vi her, dagen efter release party i Århus. Alle jeg har snakket med, fortæller samme historie: At det var en rigtig rigtig god dag med mange mennesker og gode oplægsholdere.

Omkring 50 personer var mødt frem, og det var fra alle dele af landet, i alle aldre, og begge køn :)

Der var ting, som vi absolut kan gøre bedre til næste release party, men vi fik god erfaring med dette det første større arrangement, vi har lavet i Ubuntu regi. Det bliver med sikkerhed ikke det sidste!

Det var som sagt en super god dag, hvor vi fik mødt hinanden, og fik sat ansigter på anonyme nicks; folk fik hjælp til at installere Ubuntu eller fik hjælp med problemer, der måtte være.

Mange tak til oplægsholderne, til alle fremmødte, dem som har planlagt arrangementet, Øjlug og ikke mindst til PROSA som lagde både lokaler og internet til rådighed for arrangementet samt sponsorerede frokosten til alle fremmødte.

Billeder fra arrangementet kan ses her. Hvis man vil bruge billederne til et eller andet, kan man lige læse fotografens, spook, bemærkninger til brug af billederne her.

spook
Indlæg: 365
Tilmeldt: 20. nov 2006, 13:54
Geografisk sted: Gram//Skanderborg//Århus

Re: Post-Party

Indlægaf spook » 27. apr 2008, 21:25

Jamen jeg vil da bare lige hyle med i koret!

Tak til ØJLUG, Ubuntudanmark.dk og det danske LOCO team for et godt arrangement
Tak for mad, Prosa og tak fordi vi ikke behøvede holde det udendørs.

Jeg synes det var fedt at møde så mange af jer IRL og se så mange forskellige mennesker der mødte op.

Hvornår skal vi lege igen?
Billede

Tilbage til "Ubuntu Danmark"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster